تبیان، دستیار زندگی
رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، آزمایشی برای همگرایی گروه‌های مختلف است که بدانیم تا چه اندازه در این امر پیروز می‌شویم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نجفی‌سولاری بیان کرد:

نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال؛ فرصتی برای همگرایی گروه‌ها

نجفی سولاری

رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، آزمایشی برای همگرایی گروه‌های مختلف است که بدانیم تا چه اندازه در این امر پیروز می‌شویم.

حسن نجفی‌سولاری، رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به این موضوع که نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، «الکامپ دوم» نیست، اظهار کرد: این نمایشگاه باید هم «الکامپ»، هم «تلکامپ» و هم رسانه‌های دیجیتال باشد؛ توقع‌مان این است که همه این را با هم داشته باشیم، یعنی در حقیقت یک نمایشگاهی است برای آزمایش این موضوع مبنی بر اینکه آیا می‌توانیم این همگرایی را ایجاد کنیم یا خیر!

وی ادامه داد: نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، یک نمایشگاه بین‌المللی است که محتوای دیجیتال، بازی‌های رایانه‌ای، برندهای سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و دانش‌افزاری بین‌اللملی دارد؛ البته برگزاری این نمایشگاه بستگی به‌همت بخش خصوصی که چگونه بتواند این هم‌افزایی را ایجاد کند، دارد.

رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: ما بخش خصوصی را در این نمایشگاه آزمایش می‌کنیم تا ببینیم تا چه اندازه می‌تواند از عهده این مسئولیت بربیاید؛ اگر موفق بود شاید خود الکامپی‌ها و تلکامپی‌ها بیایند بگویند دیگر نیازی به برگزاری ما نیست اما اگر موفق نبود، دلیلی ندارد که آنها دیگر نمایشگاه‌های خود را برگزار نکنند.

وی بیان کرد: شاید مجوز برگزاری نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد اما ما تنها برگزارکننده نیستیم. همه این مراسم‌ها به نمایش قدرتی که خواهد داشت، بستگی دارد.

نجفی‌سولاری اظهار کرد: بقیه بخش‌ها می‌توانند در این زمینه تصمیم بگیرند که آیا الکامپ و تلکامپ را برگزار کنند یا خیر و کسی نمی‌تواند این بخش‌ها را محدود کند.

تنظیم: هومن بهلولی