تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با برنامه ریزی کادرفنی و تلاش بازیکنان وقفه در لیگ برتر به ضرر پرسپولیس نخواهد بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پروین: خودمان را مدیون رسانه‌ها می‌دانیم


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با برنامه ریزی کادرفنی و تلاش بازیکنان وقفه در لیگ برتر به ضرر پرسپولیس نخواهد بود.


پروین

علی پروین درباره وقفه در لیگ برتر به خاطر بازی های لیگ قهرمانان آسیا و اردوی های تیم ملی افزود: پیروزی مقابل صبای قم پرسپولیس را به کورس قهرمانی بازگرداند و شرایط را برای رسیدن تیم به صدر جدول فراهم کرد.

بازیکنان پرسپولیس در این بازی با انگیزه های بالایی به میدان رفتند و از نتایجی که به نفع آنها رقم خورده بود نهایت استفاده را بردند. تعطیل شدن لیگ در شرایطی که پرسپولیس روحیه اش دوچندان شده نمی تواند به نفع سرخپوشان باشد. اما باید در نظر داشته باشیم که این تعطیلی و وقفه برای همه تیم های لیگ برتری است هرچند که چهار تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در مسابقات رسمی به میدان می روند. با این وجود با برنامه ریزی کادرفنی پرسپولیس و تلاش بازیکنان وقفه در لیگ انشاالله به ضرر پرسپولیس نخواهد بود و تیم پرسپولیس با آمادگی لازم در بازی های باقی مانده به میدان خواهد رفت.

پروین درباره شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: در حال حاضر پرسپولیس شانس بالایی برای قهرمانی دارد و انشاالله در سه بازی باقی مانده حداکثر امتیازات را کسب خواهد کرد. قبلا هم گفتم و باز هم می گویم که پرسپولیس نباید به نتایج و بازی های رو در روی تیم های بالای جدول توجه کند بلکه باید تمرکز روی بازی های خودمان داشته باشند و بتوانیم در این بازی های سخت و باقی مانده با دست پر میدان را ترک کنیم.

پروین درباره اینکه گفته می شود پرسپولیس نسبت به سایر تیم های بالای جدول بازی های راحت تری در پیش رو دارد گفت: چنین تفکر و تصوری اصلا درست نیست. در لیگ برتر تیم سخت و آسان وجود ندارد. همه تیم ها حرف برای گفتن دارند و در این هفته های پایانی برای کسب جایگاه مطلوب تلاش می کنند. اتفاقا ما با تیم هایی مثل داماش و راه آهن بازی داریم که در خطر سقوط هستند و در بازی مقابل پرسپولیس چیزی برای از دست دادن ندارند و با تمام توان و وجودشان به مصاف ما می آیند تا ماندن خود در لیگ برتر را قطعی کنند. بنابراین پرسپولیس بازی آسانی در پیش رو ندارد.

پروین در ادامه گفت: نتایجی که در هفته بیست و هفتم رقم خورد شرایطی را فراهم کرد که پرسپولیس با توجه به برد مقابل صبا به کورس قهرمانی برگردد. در چنین شرایطی نباید این فرصت را به آسانی از دست داد. کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس بدون تعارف در فصل جاری سختی های زیادی را تحمل کرده اند، آنها به دلایل متعدد با مشکلات بزرگی مواجه شدند اما با این وجود می بینیم که تیم در کورس قهرمانی قرار دارد. باید قدر این فرصت را دانست. از نظر بنده گرفتن سهمیه آسیایی بعد از دو سال عدم حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مهم است و پرسپولیس هم به طور کلی شانس خوبی برای قهرمان شدن دارد. حالا که این شرایط پیش آمده باید همه دست به دست هم دهیم و همدل و متحد شویم تا ان شاالله پرسپولیس قهرمان شده و دل هوادارانش را شاد کند. همه از مدیران و هیئت مدیره باشگاه گرفته تا پرسنل باشگاه ، پیشکسوتان عزیز ، کادر فنی ، بازیکنان و هواداران می بایست همدل شوند و با اتحاد و همدلی زمینه ساز موفقیت پرسپولیس در پایان فصل باشند. در این میان هر فردی وظیفه ای دارد که باید به نحو احسن آن را انجام دهد. باید تلاش کرد و از هر گونه حاشیه و اختلاف پرهیز کرده و فقط به فکر موفقیت تیم پرسپولیس و قهرمانی آن باشیم. باید همه اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس با کارها و حرف هایشان قوت قلبی باشند برای کادر فنی و بازیکنان و به آنها دلگرمی و روحیه بدهند. امیدوارم در این مدت از هرگونه حرف حاشیه ای و اقدامات این چنینی پرهیز شود تا انشاالله با قهرمانی پرسپولیس شاهد جشن و شادی هوادارانی باشیم که در دو سه فصل گذشته ناکامی ها را تحمل کردند اما پشت تیم محبوبشان ایستادند و به همه نشان دادند که دلسوزی آنها تا چه اندازه در قرار گرفتن دوباره پرسپولیس در کورس قهرمانی تاثیر داشته است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره انتشار شایعاتی مبنی بر اینکه بازرسان و حسابرسان باشگاه پرسپولیس به اسنادی دست یافته اند که برخی خبرنگاران و سردبیران رسانه های ورزشی در طی یکی دو سال اخیر مبالغ کلانی از باشگاه پرسپولیس دریافت می کردند گفت: متاسفم که چنین شایعات و حرف و حدیث هایی منتشر می شود. نمی دانم این حرف های پوچ و بی اساس به چه دلیلی منتشر شده .

پروین

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره انتشار شایعاتی مبنی بر اینکه بازرسان و حسابرسان باشگاه پرسپولیس به اسنادی دست یافته اند که برخی خبرنگاران و سردبیران رسانه های ورزشی در طی یکی دو سال اخیر مبالغ کلانی از باشگاه پرسپولیس دریافت می کردند گفت: متاسفم که چنین شایعات و حرف و حدیث هایی منتشر می شود. نمی دانم این حرف های پوچ و بی اساس به چه دلیلی منتشر شده . نمی دانم هدف از پخش شدن چنین شایعاتی و بعد هم تبدیل شدن آن به خبر چه بوده و به چه دلایلی صورت گرفته. بنده دیروز از طریق آقای ایرج پازوکی مطلع شدم که چنین شایعه ای منتشر شده و به آن بی توجه بودم اما حالا متاسفم که این حرف های دروغ به عنوان یک خبر منتشر شده است. ما از زمانی که به باشگاه پرسپولیس آمده ایم هرگز چنین گزارشی از سوی مدیر مالی باشگاه دریافت نکرده ایم و اگر چنین چیزی صحت داشت قطعا به ما گفته می شد.

پروین در ادامه تصریح کرد: شاید برخی به خاطر تخریب مدیران قبلی و یا برخی خبرنگاران و سردبیران زحمت کش این شایعه را منتشر کردند. اصلا شاید هم برخی دنبال این بودند که با انتشار این شایعات برخی رسانه ها را رو در روی ما قرار دهند و این طوری جلوه دهند که خدای نکرده ما یا اطرافیان ما چنین شایعاتی را منتشر کرده اند. واقعا باعث تاسف است که یک سری شایعات بی پایه و اساس منتشر می شود و با آبروی خبرنگاران و سردبیران زحمت کش این گونه بازی می شود. به طور حتم اگر این موضوع واقعیت داشت مدیران مالی باشگاه یا دیگر مدیران و معاونین باشگاه به من گزارش می کردند و یا حسابرسان این موضوع را با ما در میان می گذاشتند. بنده واقعا از این شایعه پراکنی ها ناراحتم و به طور کلی معتقدم که برخی برای ضربه زدن به باشگاه پرسپولیس و ما و دیگران چنین شایعاتی را بین خبرنگاران پخش می کنند. خدا رو خوش نمی آید که با آبروی سردبیران و خبرنگاران زحمت کش که با درآمد کم از ورزش و فوتبال حمایت می کنند و سختی های زیادی را به جان می خرند این گونه بازی شود. بنده نمی آیم با این قاطعیت چنین شایعه ای را تکذیب کنم مگر اینکه به دروغ بودن این خبرها اطمینان داشته باشم. حالا نیز تاکید می کنم نباید زیاد به این شایعات هدفمند توجه کرد. متاسفانه این روزها از این قبیل حرف و حدیث ها و اختلاف افکنی ها زیاد در اطراف باشگاه پرسپولیس منتشر می شود و هرکس از پخش کردن چنین خبرهای دروغی هدفی دارد و من از این به بعد قاطعانه با هرگونه شایعه سازی برخورد می کنم. به طور جدی معتقدم که فقط باید کاری کرد که آرامش حاکم باشد تا پرسپولیس در سایه این آرامش به موفقیت برسم به همین دلیل از روابط عمومی باشگاه نیز خواسته ام به طور جدی با هرگونه شایعه سازی و موضوعاتی که باعث ایجاد اختلاف بین پرسپولیسی ها می شود برخورد کرده و موضوع را به ما گزارش کنند. برهمین اساس هم دیروز آقای فتاحی کارمند روابط عمومی باشگاه این مورد را با آقای پازوکی همکار و مشاور بنده در میان گذاشت اما من فکر نمی کردم که این شایعه در رسانه ای منتشر شده باشد. این که می گویند چندین سردبیر مبالغ کلان دریافت می کردند از یک طرف ناراحت کننده است و از طرفی دیگر هیچ آدم عاقلی چنین دروغی را قبول نمی کند. همه ما فوتبالی ها خبرنگاران و سردبیران خبرگزاری ها و مطبوعات ورزشی را می شناسیم. آنها همه را نقد می کنند و مو را از ماست بیرون می کشند و اجازه نمی دهند که کسی با مسائل مالی بخواهد به آنها نزدیک شده و از آنها سوءاستفاده کند. در چنین شرایطی واقعا باعث تاسف است که عنوان می شود برخی سردبیران شریف و خبرنگاران زحمت کش مبالغ کلانی دریافت می کرده اند.

پروین در پایان گفت: بدون تعارف باید بگویم ما ورزشکاران، ملی پوشان و مدیران مدیون رسانه ها هستیم. آنها اگر نباشند چگونه می توانیم نظرات و حرف های خود را با مردم در میان بگذاریم. من که از رسانه ها جز حقیقت چیزی ندیده ام و وظیفه خود می دانم که از تلاش های صادقانه همه سردبیران و خبرنگاران تشکر کنم. آنها باعث پیشرفت قهرمانان می شوند و من خودم بارها از انتقادات سازنده آنها استفاده کرده ام و در زندگی ورزشی ام از آنها بهره برده ام. پیگیر این موضوع نیز خواهم شد و از حسابرسان و بازرسان هم می خواهم که نسبت به این شایعه بی تفاوت نباشند. بنده نیز اگر ابتدا به این موضوع بی توجه بوده ام به این خاطر بود که فکر نمی کنم کسی بیاید و این دروغ بزرگ را منتشر کرده و با آبروی چندین سردبیر و خبرنگار زحمت کش و با سابقه بازی کند.

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت باشگاه پرسپولیس