تبیان، دستیار زندگی
پایگاه اطلاع‌ رسانی KHAMENEI. IR اقدام به راه‌اندازی صفحهٔ ویژهٔ مقاومت کرده است تا به بررسی و بازخوانی آثار و اندیشه‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دربارهٔ مسئلهٔ مقاومت بپردازد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صفحه مقاومت در KHAMENEI. IR


پایگاه اطلاع‌ رسانی KHAMENEI. IR اقدام به راه‌اندازی صفحهء ویژهء مقاومت کرده است تا به بررسی و بازخوانی آثار و اندیشه‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دربارهء مسئلهء مقاومت بپردازد.

صفحه مقاومت در khamenei. ir

حرکت انقلابی مردم ایران از بدو شروع نهضت اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی رحمه‌الله همواره در راستای حمایت از جبههء مستضعفین و مبارزه با مستکبران عالم بوده است. امروز نیز با شروع و تداوم بیداری اسلامی در منطقه، آگاهی و اطلاع درست از شرایط مقاومت در منطقه و سراسر عالم، می‌تواند ملت ایران را در پشتیبانی هرچه بیشتر از مظلومان و ستیز با مستکبران، یاری رساند.

از این رو، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI. IR اقدام به راه‌اندازی صفحهء ویژهء مقاومت نموده است تا به بررسی و بازخوانی آثار و اندیشه‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دربارهء مسئلهء مقاومت بپردازد.

آخرین بیانات و کلیدواژه‌های به‌کاربرده شده توسط ولی‌امر مسلمین درباره مسئله مقاومت، بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و تولیدات مرتبط با مسائل «قدس شریف و فلسطین»، «حزب‌الله لبنان»، «رژیم صهیونیستی»، «بحران سوریه» و... از بخش‌های اصلی این صفحه است.

در قسمت دیگر این صفحه، «نقشهء منطقه» قرار دارد که این امکان را به کاربران می‌دهد تا سخنان رهبر انقلاب اسلامی را به تفکیک کشورها مطالعه کند و در جریان تحلیل ایشان را از اوضاع روز منطقه و دنیا قرار گیرند.

کاربران می‌توانند برای دسترسی و استفاده از مطالب این صفحه، به این آدرس http://farsi.khamenei.ir/package?id=24900مراجعه کنند

همچنین به دلیل نقش اساسی حزب‌الله لبنان در حفظ و تقویت محور مقاومت اسلامی در منطقه، ترجمهء فارسی سخنان جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله، در کمترین زمان پس از برگزاری مراسم‌های وی، در «صفحهء ویژه مقاومت» منتشر خواهد شد.

استفتائاتی از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره خرید کالاهای تولید رژیم صهیونیستی، بخش بیانات عربی و دست‌نوشته رهبر انقلاب در تجلیل از سیدحسن نصرالله بخش‌های دیگر صفحهء ویژه مقاومت را تشکیل می‌دهند.

کاربران می‌توانند برای دسترسی و استفاده از مطالب این صفحه، به این آدرس

 http://farsi.khamenei.ir/package?id=24900

مراجعه کنند.

بخش فرهنگ پایداری تبیان


منبع: خبرگزاری دفاع مقدس