تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که در مراسم معرفی اسپانسرهای تیم ملی با روحیه خوبی حاضر شده، با تلفن همراه خود از تقدیرشدگان عکس گرفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مربی ایرانی در کنار کی روش


نایب رئیس نخست فدراسیون فوتبال با بیان اینکه سرمربی تیم امید تا پایان هفته معرفی می‌شود، گفت: روز دوشنبه نشست اصلی علی کفاشیان با کارلوس کی‌روش برای انتخاب دستیارش برگزار می‌شود.


کارلوس کی روش

سیدهادی آیت‌اللهی در حاشیه مراسم معرفی حامی مالی تیم ملی فوتبال ایران، در مورد زمان انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید، ضمن بیان مطلب فوق گفت: سرمربی تیم فوتبال امید تا پایان هفته مشخص می‌شود. در این بین هم گزینه ایرانی و هم گزینه خارجی داریم که باید روی انتخاب سرمربی امید به جمع بندی برسیم.

وی در مورد اینکه آیا کسی با انتخاب وینگادا مخالفت کرده؟، یادآور شد: انتخاب نلو وینگادا به عنوان سرمربی تیم امید هنوز منتفی نشده و هیچکس هم با انتخاب این مربی مخالفت نکرده است.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که چه زمانی دستیار کارلوس کی‌روش انتخاب می‌شود و آیا او ایرانی است یا خارجی؟، اظهار کرد: روز دوشنبه نشست اصلی علی کفاشیان با کارلوس کی‌روش برای انتخاب دستیارش برگزار می‌شود.

آیت‌اللهی در مورد اینکه کفاشیان گفته است دستیار کی‌روش ایرانی خواهد بود، گفت: به هر حال نظر کی‌روش مطرح است و نمی‌توانیم یک طرفه در این خصوص اظهار نظر کنیم.

بخش ورزشی تبیان


منبع: مهر