تبیان، دستیار زندگی
گلزنی بازیکن ایرانی تیم فوتبال فولام انگلیس بازتاب خوبی در رسانه‌‌های آلمانی داشت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازتاب گلزنی مهاجم تیم ملی در رسانه‌‌های آلمان


گلزنی بازیکن ایرانی تیم فوتبال فولام انگلیس بازتاب خوبی در رسانه‌‌های آلمانی داشت.


دژاگه

شب گذشته اشکان دژاگه موفق شد در دیدار هفته بیست و هفتم هفتم لیگ برتر و بازی خارج از خانه فولام برابر وست‌برومویچ آلبیون تک گل تیمش را در تساوی یک بر یک به ثمر رساند.

از آنجایی که دژاگه عمده دوران ورزشی خود را در بوندس‌لیگا در تیم‌های نظیر هرتابرلین و ولفسبورگ پشت سرگذاشته، درخشش او در این مصاف انعکاس خوبی در رسانه‌های ژرمن‌ها داشت.

کیکر: دژاگه می‌خواست با گلش، ماگات را شاد کند

هفته‌نامه کیکر در گزارش تحلیلی که از این بازی منتشر کرد،‌ از عملکرد مهاجم ایرانی شاغل در لیگ برتر تعریف کرد.

این نشریه پرتیراژ نوشت اولین بازی که فلیکس ماگات به عنوان مربی روی نیمکت فولام نشست، مقابل وست‌برومویچ با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. در دقیقه 28 اشکان دژاگه، شاگرد سابقش در ولفسبورگ فولام را از میزبان آلبیونی پیش انداخت. او روی پاس ریچاردسون گل زیبایی زد. با این گل می‌خواست به مربی سابق و جدیدش در بدو ورود به فولام، شادی را ارزانی کند. اما دقیقه 86 ویدرا با گلی که زد، بازی را به تساوی کشاند.

بیلد: دژاگه به مربی‌اش گل هدیه داد

روزنامه بیلد دیگر نشریه‌ای بود که عملکرد دژاگه را در این بازی مثبت ارزیابی کرد.

این نشریه با اشاره به حضور فلیکس ماگات به عنوان سرمربی جدید فولام عنوان کرد: در دیدار منجر مقابل وست‌برومویچ آلبیون ماگات در اولین حضورش به تساوی یک بر یک رسید. البته این نتیجه می‌توانست برد باشد. او در این بازی از ساشا ریتر و لوئیس هولت‌بی، دو ستاره آلمانی استفاده کرد. حتی از اشکان دژاگه 27 ساله که در تیم ولفسبورگ سال 2009 به عنوان شاگرد در اختیار داشت،‌ نیز استفاده کرد.دژاگه هم برای تیمش دقیقه 28 گلزنی کرد و به مربی‌اش گل هدیه داد اما گویا این گل برای کسب امتیاز کامل ماگات کافی نبود چون آلبیون بازی را مساوی کرد.

گزارشگر این نشریه معتقد است هم تیمی‌های دژاگه اگر کمی دقت می‌کردند می‌توانستند با گل بازیکن ایرانی 3 امتیاز بگیرند.

دی سایت: شاگرد سابق برای ماگات گل زد

روزنامه دی‌سایت نیز از جمله نشریاتی بود که بخشی را به این منظور اختصاص داد.

این نشریه آلمانی نوشت: در دوئل نامزدهای سقوط از لیگ برتر انگلیس، اشکان دژاگه، بازیکن اسبق ولفسبورگ و شاگرد پیشین ماگات دقیقه 28 تیمش را پیش انداخت اما وقتی گل تساوی دیرهنگامی دریافت کرد پس از 7 هفته در حسرت برد باقی ماند.

گزارشگر این نشریه معتقد است هم تیمی‌های دژاگه اگر کمی دقت می‌کردند می‌توانستند با گل بازیکن ایرانی 3 امتیاز بگیرند.

زود دویچه سایتونگ: ماگات به لطف دژاگه امتیاز گرفت

روزنامه زوددویچه سایتونگ نیز نوشت: ماگات به لطف گلزنی شاگرد سابقش در ولفسبورگ یعنی اشکان دژاگه تا دقیقه 86 در آستانه کسب برد و امتیاز کامل قرارداشت اما وقتی آن هنگام ویدرا گلزنی کرد و بازی مساوی شد، فقط یک امتیاز از بازی را کسب کرد.

بخش ورزشی تبیان


منبع: فارس