تبیان، دستیار زندگی
می خواهید راهی سفر شوید. کوله بارتان را بسته اید و شهر مورد نظرتان را انتخاب کرده اید. اما مگر می شود به یک شهر جدید سفر کرد بدون آنکه جزئیاتی درباره آن شهر دانست؟
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کتابی که باید قبل از ایرانگردی بخوانید
کتاب ایرانگردی


می خواهید راهی سفر شوید. کوله بارتان را بسته اید و شهر مورد نظرتان را انتخاب کرده اید. اما مگر می شود به یک شهر جدید سفر کرد بدون آنکه جزئیاتی درباره آن شهر دانست؟ مثلا این که این شهر در مجاورت چه شهرهایی قرار دارد، کجای نقشه جا گرفته؟ چقدر از شما فاصله دارد؟ چه دیدنی هایی در آن انتظار شما را می کشد و... برای پیدا کردن این اطلاعات چه می کنید؟

کتاب های زیادی هستند که جاذبه های گردشگری ایران را معرفی می کنند اما اگر به دنبال کتابی هستید که هم به زبان فارسی باشد و هم انگلیسی می توانید سراغ مجموعه «ایرانگردی» بروید که توسط انتشارات "کامل" گردآوری، تدوین، تصحیح و به چاپ رسیده است.

معرفی جاذبه های گردشگری (فرهنگی، تاریخی و طبیعی) استان ها هم به تفکیک شهرستان های هر استان، به همراه مجموعه ای بی نظیر از تصاویر این جاذبه ها و راهنمای واحدهای تقسیمات کشوری هر استان براساس آخرین تغییرات و نقشه مراکز استان ها اطلاعات دیگری است که می توانید از مجموعه 400 صفحه ای ایرانگردی به دست آورید

در این کتاب هرکدام از 31 استان کشور جداگانه فصل بندی شده اند و شهرستان های آنها به تفکیک جاذبه های گردشگری آمده است. این ویژگی به شما امکان استفاده سریع و جامع از کتاب را خواهد داد. در هر فصل مشخصات عمومی 31 استان کشور شامل جمعیت، مساحت،اطلاعات آب و هوایی، وجه تسمیه و پیشینه تاریخی هم آورده شده است.

کتاب ایرانگردی

معرفی جاذبه های گردشگری (فرهنگی، تاریخی و طبیعی) استان ها هم به تفکیک شهرستان های هر استان، به همراه مجموعه ای بی نظیر از تصاویر این جاذبه ها و راهنمای واحدهای تقسیمات کشوری هر استان براساس آخرین تغییرات و نقشه مراکز استان ها اطلاعات دیگری است که می توانید از مجموعه 400 صفحه ای ایرانگردی به دست آورید.

در این کتاب همچنین نقشه سیاسی جهان، نقشه سیاسی ایران و نقشه راه‌های ایران با مقیاس 000/600/ :1، چکیده تاریخ ایران و واژه نامه با توضیحات مفصل برای واژگان بکار رفته در کتاب و دیگر واژگان مرتبط و مطابقت آمار، اعداد، ارقام و فهرست جاذبه ها با  آخرین اطلاعات موجود در سازمانهای معتبر دولتی در مجموعه جامع ایرانگردی منتشر شده است.

کتاب ایرانگردی

قیمت این کتاب البته مثل بیشتر کتاب های حوزه گردشگری به خاطر حجم و کیفیت چاپ آن بالا است. برای خرید کتاب جامع ایرانگردی که در 440 صفحه و قطع رحلی منتشر شده باید 56000 تومان بپردازید اما می توانید برای کم کردن هزینه هایتان، سری به کتابخانه ها بزنید و این کتاب را در بخش کتاب های مرجع یا کتاب های گردشگری پیدا کنید.

الهام مرادی

بخش گردشگری تبیان