تبیان، دستیار زندگی
غلامحسین مظلومی ملی پوش اسبق فوتبال ایران در باره شرایط این روزهای تیم های استقلال و پرسپولیس با خبرنگار تبیان همکلام شد.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرخابی ها و شاد کردن دل مردم


غلامحسین مظلومی ملی پوش اسبق فوتبال ایران در باره شرایط این روزهای تیم های استقلال و پرسپولیس با خبرنگار تبیان همکلام شد.


در روزهای پایانی فصل هستیم و تیم های پرطرفدار مثل استقلال و پرسپولیس مسئولیت سنگینی برای شاد کردن طرفداران خود دارند.

مظلومی

به نظرم مدیران استقلال هرچه در توان داشتند انجام داده اند و قلعه نویی با توانایی مدیریتی که دارند باید تیمش را به سوی قهرمانی هدایت کند. ابزار خوبی هم در اختیار اوست. اگرچه با جدا شدن و مصدومیت چند بازیکن دستش تا حدودی بسته شده اما به نظرم امیر نشان داده که توانایی عبور از این بحران ها را دارد. او باید از موجودیت فعلی بهترین بهره را ببرد تا دل هواداران را شاد کند.

تا به اینجا بازیکنان هم با وجود مشکلات موجود پا به پای تیم آمده اند و این پس هم باید متعهدانه به کارشان ادامه دهند. همه می دانیم وضعیت مالی این دو باشگاه خوب نیست و امید این است که مسئولان امر در این باره مددکار مدیران دو باشگاه باشند.

توصیه من به بازیکنان این است که در این روزهای حساس تمرکز خود را حفظ کنند. این به سود خود آنها هم هست. آنها باید قدر فرصت ها را بدانند تا در آینده حسرت نخورند.

خوشبختانه طرفداران پرشمار استقلال و حتی پرسپولیس تا به اینجا صبوری کرده اند با فراز و نشیب تیم های خود ساخته اند. در این روزهای پایانی فصل مسئولیت آنها بیشتر است. باید به بازیکنان تیم روحیه بدهند تا نتیجه بهتری گرفته شود.

این حق تماشاگر است که از تیمش نتیجه خوب بخواهد و چنین شراطی ایجاب می کند که مدیران، کادر فنی و بازیکنان نهایت تلاش خود را برای رضایت این تماشاگر انجام دهند.

فوتبال ایران شایستگی این را دارد که در سطح آسیا در راس باشد . برای رسیدن به این مهم باید دولتمردان دست مدیران این دو باشگاه را بگیرند.

وزارت ورزش به عنوان متولی اصلی این دو تیم باید در این روزهای حساس به حمایت از آنها بپردازد. به طور قطع کمک مالی به سرخابی ها در چنین روزهایی ارزشمند تر از هر زمانی است. موفقیت این دو تیم باعث قدرت فوتبالمان هم خواهد شد.

امیدوارم روزی برسد که این دو باشگاه مردمی با داشتن مدیران توانمند و پشتوانه خوب مالی تیمی قدرتمند را روانه میدان کنند و آنها نه تنها در صحنه های داخلی بلکه در مسابقات آسیایی برای کشورمان افتخارآفرینی کنند. فوتبال ایران شایستگی این را دارد که در سطح آسیا در راس باشد . برای رسیدن به این مهم باید دولتمردان دست مدیران این دو باشگاه را بگیرند. این خواسته بسیاری از ورزشدوستان در کشورمان است که باید به آن توجه جدی داشت.

بهمن اسدی

بخش ورزشی تبیان