تبیان، دستیار زندگی
مشاور همایش روابط عمومی الکترونیک، گفت: در عصر ارتباطلات کار سنتی روابط عمومی‌ها در نوشتن عملکرد دستگاه‌ها و ادارات منسوخ شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مشاور همایش روابط عمومی الکترونیک:

کار سنتی روابط عمومی‌ها در نوشتن عملکرد دستگاه‌ها و ادارات منسوخ شد

روابط عمومی

مشاور همایش روابط عمومی الکترونیک، گفت: در عصر ارتباطلات کار سنتی روابط عمومی‌ها در نوشتن عملکرد دستگاه‌ها و ادارات منسوخ شده است.

هومن خورشید ظهر امروز در نشست خبری همایش روابط عمومی الکترونیک که در سالن جلسات معاونت امنیتی استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: ارتقای دانش روابط عمومی‌ها یک ضرورت مهم است.

وی افزود: کار سنتی روابط عمومی‌ها نوشتن عملکرد دستگاه‌ها و ادارات بود که در عصر کنونی این روش تغییر کرده است.

مشاور همایش روابط عمومی الکترونیک بیان کرد: در این زمان ارتباط با مردم نیز یکی از وظایف مهم روابط عمومی‌ها در ادارات و ارگان‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: می‌طلبد که روابط عمومی‌ها علاوه بر دیدن، بشنوند که روابط عمومی الکترونیک این فضا را برای ما فراهم می‌کند.

خورشید گفت: در عصر کنونی با توجه به رشد ابزار و امکانات ارتباطی می‌توانیم از دور‌ترین نقطه پیام خود را به مسئولان منتقل کنیم.

وی در ادامه به بیان اهداف برگزاری همایش روابط عمومی الکترونیک پرداخت و اضافه کرد: این دوره به منظور افزایش علم و دانش روابط عمومی‌ها و خبرنگاران برگزار می‌شود.

مشاور همایش روابط عمومی الکترونیک تصریح کرد: اساتیدی که برای برگزاری این همایش استفاده می‌شود از بالا‌ترین رده علمی در بحث روابط عمومی الکترونیک برخوردار هستند.

تنظیم: هومن بهلولی