تبیان، دستیار زندگی
نوروز 93 با فوتبال عجین است و تلویزیون قصد دارد با پخش بیش از 30 مسابقه فوتبال، تا روز سیزدهم فروردین، برای نسل جوان و علاقه‌مند به فوتبال لحظات پر هیجانی را خلق کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برنامه فوتبال در عید نوروز


نوروز 93 با فوتبال عجین است و تلویزیون قصد دارد با پخش بیش از 30 مسابقه فوتبال، تا روز سیزدهم فروردین، برای نسل جوان و علاقه‌مند به فوتبال لحظات پر هیجانی را خلق کند.


برنامه فوتبال در نوروز

دوستداران فوتبال می‌توانند با نشستن پای دو شبکه سه و ورزش با تب و تاب فوتبال همراه شوند.لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه پیگیری می شود و علاقه مندان می توانند بازی تیم های محبوب خود را طبق جدول مشاهده کنند.

اما دیدارهایی که از هم‌اکنون دوستداران فوتبال برای تماشای ن لحظه‌شماری می‌کنند، دیدارهای هفته بیست‌و‌هشتم لیگ برتر است؛ بازی‌های همزمانی که نتایج ن می‌تواند تکلیف قهرمان این فصل فوتبال را تا حدود زیادی مشخص کند.

برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی هم نوروز 93 کلی بازی مهیج دارد که گل سرسبد آنها ال‌کلاسیکوی اسپانیاست. بازی تماشایی رئال‌مادرید و بارسلونا را می‌توانید چهارم فروردین ماه، یعنی 30دقیقه بامداد دوشنبه از شبکه سوم سیما ببینید. فوتبال جزیره هم در تعطیلات نوروز با چند بازی مهیج مهمان خانه‌های ما خواهد بود.

برنامه فوتبال در نوروز

پس از هم‌اکنون پنجشنبه هفتم فروردین را فراموش نکنید؛ ساعت 17 و 30 دقیقه پای دو شبکه سه و ورزش. برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی هم نوروز 93 کلی بازی مهیج دارد که گل سرسبد آنها ال‌کلاسیکوی اسپانیاست. بازی تماشایی رئال‌مادرید و بارسلونا را می‌توانید چهارم فروردین ماه، یعنی 30دقیقه بامداد دوشنبه از شبکه سوم سیما ببینید. فوتبال جزیره هم در تعطیلات نوروز با چند بازی مهیج مهمان خانه‌های ما خواهد بود.

چلسی ـ آرسنال (شنبه دوم فروردین، ساعت 17 و 15 دقیقه از شبکه ورزش)، منچستریونایتد ـ منچسترسیتی (چهارشنبه ششم فروردین، 15 دقیقه بامداد از شبکه سه) و بالاخره آرسنال ـ منچسترسیتی (شنبه نهم فروردین، ساعت 22 از شبکه ورزش). به همه این بازی‌ها باید رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی و یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را هم اضافه کرد که در روزهای بیست‌وهفتم و بیست‌وهشتم اسفند امسال و دوازدهم و سیزدهم فروردین سال آینده برگزار می‌شود و در همین ایران میلیون‌ها بیننده دارد.

بخش ورزشی تبیان


منبع: جام جم