تبیان، دستیار زندگی
فیفا فردا (سه‌شنبه) تصمیم نهایی خودش را درباره میزبانی ورزشگاه کوریتیبا برای جام جهانی 2014 برزیل اعلام خواهد کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تصمیم گیری فیفا درباره بازی ایران- نیجریه


فیفا فردا (سه‌شنبه) تصمیم نهایی خودش را درباره میزبانی ورزشگاه کوریتیبا برای جام جهانی 2014 برزیل اعلام خواهد کرد.


ورزشگاه کوریتیبا یکی از 12 ورزشگاه برزیل برای میزبانی جام جهانی 2014 است که هنوز به آمادگی نرسیده و باعث نگرانی مسئولان فیفا و برزیلی شده است.

سرنوشت ورزشگاه کوریتیبا که اولین دیدار تیم ملی ایران نیز در جام جهانی در آن برگزار شود فردا (سه‌شنبه) مشخص خواهد شد و فیفا تصمیم خواهد گرفت که آیا این ورزشگاه میزبان بازی‌های جام جهانی باشد یا خیر.

این ورزشگاه که در جنوب برزیل قرار دارد نسبت به یازده ورزشگاه دیگر شرایط مساعدی برای میزبانی جام جهانی ندارد و هنوز از برنامه‌های تنظیم شده عقب است.

ایران

ژروم والک، دبیر کل فیفا ماه گذشته به این ورزشگاه در جنوب برزیل سفر کرد و پس از مشاهده این ورزشگاه اعلام کرد نگران است ورزشگاه کوریتیبا بتواند تا زمان تعیین شده به شرایط مطلوبی برای میزبانی جام جهانی برسد؛ گفته‌هایی که باعث واکنش رییس جمهور برزیل و سپ بلاتر شد.

اولین دیداری که قرار است در ورزشگاه کوریتیبا برگزار شود بین ایران و نیجریه است که دوشنبه 23 ژوئن در این ورزشگاه برگزار خواهد شد. در صورتی که ورزشگاه کوریتیبا نتواند به موقع برای میزبانی جام جهانی آماده شود، سایر بازی‌هایی که قرار است در این ورزشگاه برگزار شود به ورزشگاه‌های دیگر منتقل خواهد شد.

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت فیفا