تبیان، دستیار زندگی
باشگاه کاربران تبیان، نو شدن سال جدید را به شما کاربران عزیز و ارجمند، تبریک و تهنیت عرض می‌کند و برای تک تک شما عزیزان، لحظاتی سرشار از موفقیت، شادی و سلامتی را آرزومند است.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : سعید سخایی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کارت تبریک عید نوروز

ز کوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی

برای ارسال این کارت تبریک زیبا، اینجا را کلیک نمایید.

ز کـــوی یار می‌آیــــد نســـیم باد نوروزی

از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

به صحرا رو که از دامن غبار غم بیفشانی

به گلزار آی کـــز بلبل غـــزل گفتن بیاموزی

حافظ شیرازی

عید نوروز، سرآغاز طراوت طبیعت و جوان شدن جهان و تازه شدن فضای زندگی طبیعی انسان است؛ و چه نیکوست که همراه با طراوت جهان، جان و دل انسان هم طراوت پیدا کند؛ طراوت جان و دل با ذکر خدا، با درخواست کمک از پروردگار، با رویاندن نهال خیرخواهی و نیک‌خواهی برای همه‌ی برادران و خواهران و برای همه‌ی بشریت.

رسم نوروز در درون خود، زیبایی‌های زیادی را دارد؛ علاوه بر اینکه در هر نقطه، ایرانیان، این لحظه‌ی تحویل را با نام خدا و با درخواست تحول اساسی در زندگی‌شان آغاز می‌کنند. یکی از زیباترین رسم‌های موجود در عید نوروز، رسم دید و بازدید و صله‌ی ارحام و مستحکم کردن روابط و پیوندهای عاطفی میان افراد جامعه است. این را اگر با بعضی از جشن‌های ملیِ ملت‌های دیگر - که همراه با کارهای غیر اخلاقی و به دور از این ارتباطات عاطفی است - مقایسه کنیم، آن وقت درمی‌یابیم که جشن ملی و آغاز سال نوِ ما ایرانیان، علاوه بر تقارن با بهار طبیعت که یک امتیازی است، چه خصوصیات نجیبانه و مهربانانه‌ای در خود دارد. شادی دل‌ها، لبخند و تبریک و خوش آمدگویی به یکدیگر و پی گرفتن روابط انسانی و نو کردن محیط زندگی، از رسوم بسیار خوب و مطلوبی است که ایرانیان، از گذشته تا امروز به آن پایبند بوده‌اند و این‌ها همه مورد تأیید آیین مقدس اسلام و شرع اسلامی است. (بیاناتی از رهبر معظم انقلاب، پیرامون عید نوروز)

سرخوش آن عیدی که آن بانی نور

از کنار کعبه بنمایــــد ظهــــــــور

قلب‌ها را مهـــــر هم‌عهــــدی زند

از حـــــرم بانگ اناالمهــــدی زند

برای ارسال این کارت تبریک زیبا، اینجا را کلیک نمایید.

باشگاه کاربران تبیان، نو شدن سال جدید را به شما کاربران عزیز و ارجمند، تبریک و تهنیت عرض می‌کند و برای تک تک شما عزیزان، لحظاتی سرشار از موفقیت، شادی و سلامتی را آرزومند است.

شما می‌توانید برای تبریک فرا رسیدن سال نو، از کارت تبریک‌های طراحی شده باشگاه کاربران استفاده کرده و این روزهای زیبا را به دوستان و آشنایان خود، تبریک و تهنیت بگویید.

این کارت تبریک‌های زیبا را از بخش کارت پستال و با جملاتی که دوست دارید، برای دیگران ارسال نمایید.


باشگاه کاربران تبیان

مطالب مرتبط:

کارت تبریک عید نوروز – سال 92

مقالات کارت پستال‌های باشگاه کاربران

صفحه اصلی ارسال کارت پستال رایگان