تبیان، دستیار زندگی
سایت نیازمندی های روابط عمومی همزمان بابرگزاری هفته روابط عمومی کشور دراردیبهشت ماه رونمایی می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سایت نیازمندی های روابط عمومی به زودی راه اندازی می شود

روابط عمومی

سایت نیازمندی های روابط عمومی همزمان بابرگزاری هفته روابط عمومی کشور دراردیبهشت ماه رونمایی می شود.

خدابخش مدیر مسئول این سایت با اعلام این خبر گفت: سایت نیازمندی های روابط عمومی با هدف رفع نیازمندیهای آنی و آتی خانواده بزرگ روابط عمومی راه اندازی ودر اردیبهشت ماه همزمان در هفته روابط عمومی رونمایی می شود.

خدابخش هدف و انگیزه اصلی از راه اندازی این سایت را ارایه خدمات، تبادل داشته ها، درخواست نیازها، ارایه پیشنهادات، عرضه ی توانایی ها و توانمندی های علاقه مندان حوزه روابط عمومی می داند.

به گفته خدابخش در این سایت سعی شده بستری راحت، آسان و مورد اطیمنان  برای کارشناسان ، مدیران، دانشجویان و سایر علاقه مندان فراهم  آید تا درخواست ها و نیازمندی های خود را به اشتراک گذارن ، علاوه بر این در این فضا  فارغ التحصیلان رشته های روابط عمومی، ارتباطات،هنرهای گرافیک،طراحی، عکاسی و ... می توانند آمادگی و نیاز های شغلی خود را نیز مطرح نمایند و به کاریابی بپردازند.

وی اعلام داشت: این سایت محلی است برای تبادل درخواست ها و نیازهای علاقه مندان در امر خرید و فروش اعم از مسکن، نیازمندی های محیط کار،خودرو و غیره است و همچنین فعالان حوزه تبلیغات نیز می توانند خواسته ها و توانمندی های خود را در همه عرصه های مورد نیاز روابط عمومی ها در سایت پی آر نیاز ارایه نمایند.

سایت نیازمندی های روابط عمومی امکان رفع نیازها از طریق خرید و فروش و ارسال محصولات و کالاها را فراهم نموده و سعی دارد به عنوان مرجعی و مورد اطمینان همراه با رعایت اصول اخلاقی و جلب صداقت جامعه روابط عمومی در فضای  مجازی فعالیت خود را آغاز نماید.

گفتنی است سایت نیازمندی های روابط عمومی قراراست با مدیر مسوولی خدابخش در هفته ارتباطات و روابط عمومی در اردیبهشت ماه سال آینده به جمع رسانه  های تخصصی حوزه روابط عمومی بپیوندد.

تنظیم: هومن بهلولی