تبیان، دستیار زندگی
فراخوانی از سوی موسسه چارترد با محوریت دوستدار محیط زیست انتشار یافته که از کلیه عکاسان و فیلمبرداران دعوت می کند آثار خود را برای شرکت در این مسابقه ارسال نمایند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقه عكاسی دوستدار محیط زیست


فراخوانی از سوی موسسه چارترد با محوریت دوستدار محیط زیست انتشار یافته که از کلیه عکاسان و فیلمبرداران دعوت می کند آثار خود را برای شرکت در این مسابقه ارسال کنند.

فراخوان مسابقه عكاسی دوستدار محیط زیست

این جایزه در سال 2007 و توسط مدیریت آب و محیط زیست موسسه چارترد (Chartered Institution of Water and Environmental Management) بنیانگذاری شده است.

شركت دراین مسابقه برای عكاسان و فیلمسازان  حرفه ای و آماتور از هر ملیتی آزاد وپذیرش آثار رایگان است.

عكاسان و فیلمسازان دوستدار محیط زیست می توانند آثار خود را در این زمینه تا تاریخ 31 مارس 2014 (برابر 11 فروردین 1393) برای شركت در مسابقه ارسال كنند.

برنده اصلی مبلغی معادل 5000 پوند دریافت می كند و جوایز نقدی دیگری از جمله دو جایزه 1000 پوندی نیز موجود است كه به فیلمساز سال دوستدار محیط زیست و عكاس جوان سال دوستدار محیط زیست(زیر 18 سال) اعطا می شود.

به علاوه امسال دو جایزه دیگر نیز به جوایز افزوده شده است: جایزه 100 پوندی آتكین سیتی سكیپ (Atkins Cityscape) و جایزه كمیته نمایشگاههای جنگلی انگلستان كه از برنده آن  دعوت می‌شود یك نمایشگاه انفرادی عكس در یكی از جنگلهای عمومی انگلستان داشته باشد.

عكاسان و فیلمسازان دوستدار محیط زیست می توانند آثار خود را در این زمینه تا تاریخ 31 مارس 2014 (برابر 11 فروردین 1393) برای شركت در مسابقه ارسال كنند.

از شركت‌ كنندگان دعوت می شود تا 10 اثر خود اعم از عكس یا فیلم را به صورت آنلاین به آدرسwww.ciwem.org/competition-and-awards/environmental-photographer   ارسال کنند. 

بخش هنری تبیان


منبع:

وبسایت تندیس