تبیان، دستیار زندگی
یک عضو مجلس خبرگان گفت: «بد‌بینی» به اینترنت و ماهواره «اشتباه محض» است و وقتی «امام زمان» ظهور کند کسی نمی‌تواند حرف‌های ایشان را سانسور کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بد‌بینی به اینترنت و ماهواره اشتباه محض است


یک عضو مجلس خبرگان گفت: «بد‌بینی» به اینترنت و ماهواره «اشتباه محض» است و وقتی «امام زمان» ظهور کند کسی نمی‌تواند حرف‌های ایشان را سانسور کند.

اینترنت و ماهواره

آیت الله محی الدین حائری شیرازی، در حاشیه بازدید از مرکز نور با اشاره به این که عمر انسان همچون نور در حالی سپری شدن است و باید منتظر واقعی امام عصر (عج) بود، گفت: وقتی حضرت ظهور می‌کنند هیچکس نمی‌تواند حرف ایشان را سانسور کند و سخنانش به همه عالم می‌رسد.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اقدامات مرکز نور در ترویج معارف اهل بیت (ع)، افزود: این کارها مورد عنایت و رضایت امام زمان(عج) است.

وی خاطرنشان کرد: مرحوم حاج شیخ عباس قمی(ره) سال‌ها زحمت کشید تا سفینة البحار را به رشته تحریر درآورد، با نرم افزارهای تولیدی مرکز نور، این اثر گرانسنگ به راحتی در دسترس محققان و پژوهشگران قرار گرفته است.

وی با اشاره به لزوم استفاده از ابزارهای نوین در تبلیغ و ترویج دین، تصریح کرد: بدبینی به ابزار جدیدی چون اینترنت، ماهواره و امثال این‌ها اشتباه محض است، اینها ظروفی هستند که اگر مظروف خوبی داشته باشند، می‌توانند بهترین خدمت را به بشریت داشته باشند، ما پیش دستی نکردیم، دیگران این ظرف را برداشته اند و به وسیله آنها، مظروف‌های کثیف را به خانه‌های مردم می‌برند.

بدبینی به ابزار جدیدی چون اینترنت، ماهواره و امثال این‌ها اشتباه محض است، اینها ظروفی هستند که اگر مظروف خوبی داشته باشند، می‌توانند بهترین خدمت را به بشریت داشته باشند، ما پیش دستی نکردیم، دیگران این ظرف را برداشته اند و به وسیله آنها، مظروف‌های کثیف را به خانه‌های مردم می‌برند

استاد اخلاق حوزه علمیه قم، تولید نرم افزارهای اسلامی را زمینه ساز انتقال آسان معارف اسلامی به جامعه دانسته و یادآور شد: اگر اسلام را آن چنان که هست در اختیار عالم قرار ندهیم، تحت عناوین بسیار زیبا، زهرهای کشنده ای را از طریق عرفان، اخلاق و... به جامعه تزریق می‌کنند؛ به طور مثال با ترویج مسائل غیر شرعی، ازدواج جوانان تزئینی و تجملی و دوستی با جنس مخالف رایج می‌شود.

آیت الله حائری شیرازی در پایان با تقدیر از تلاش‌های دست اندرکاران مرکز نور، گفت: کار شما نشر معارف است و باید قدر آن را بدانید.

بخش ارتباطات تبیان

منبع : سیتنا

مطالب مرتبط:

از شبکه های ماهواره ای تقلید می کنیم؟!