تبیان، دستیار زندگی
دروازه‌بان ایرانی اینتراخت برانشوایگ باور دارد می‌توان در جام جهانی برزیل کاری غیر ممکن کرد اما تلاش‌هایش در بوندس‌لیگا تاکنون بی‌ثمر بوده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

داوری: ایران حریفی عذاب‌آور برای مدعیان است


دروازه‌بان ایرانی اینتراخت برانشوایگ باور دارد می‌توان در جام جهانی برزیل کاری غیر ممکن کرد اما تلاش‌هایش در بوندس‌لیگا تاکنون بی‌ثمر بوده است.

داوری

با وجود نمایش با ثبات و قدرتمند اوضاع و احوال کلی برای دروازه‌بان ایرانی اینتراخت برانشوایگ در سال جاری میلادی چندان که باید و شاید خوب نیست. دنیل داوری که با تمام وجود در خدمت تیمش است، هر چه کوشیده نتوانسته مانع اوضاع نامساعد تیمش شود. چرا که شرایط اکنون به گونه‌ای است که همه چیز از بازگشت برانشوایگ به دسته دوم خبر می‌دهد.

در همین ارتباط روزنامه «گیسنر‌‌الگماینه» گزارشی منتشر کرده که به وضعیت کنونی داوری که خود متولد شهر گیسن است، می‌پردازد.

تلاش زیاد دنیل

این روزنامه به بازی‌های دروازه‌بان 26 ساله و ملی‌پوش در سال 2014 اشاره کرده و به خصوص از بازی مقابل اینتراخت فرانکفورت به عنوان مثالی بر تلاش‌های زیادی وی و بی اثر بودن نتیجه کلی تیمی نام برده است.

این نشریه نوشت: مقابل فرانکفورتی‌ها دنیل 4، 5 مرتبه واکنش‌های عالی داشت و توپ‌های حریف را مهار کرد. با این حال تیم او که نامزد جدی سقوط به دسته دوم است، 3 گل دریافت کرد

عدم مقاومت کافی برانشوایگ

در ادامه این گزارش از قول دروازه‌بان ایرانی نقل شده است:نتوانستیم مقابل فرانکفورت مقاومت کنیم. واقعا اجازه نداریم بگذاریم چنین وضعیتی پیش آید.

این نشریه سپس عنوان کرده در مجموع دو دیدار اخیر تیمش مقابل بورسیادورتموند و اینتراخت فرانکفورت ،‌39 شوت به سمت دروازه‌اش شلیک شده است که همین دو باخت را به ارمغان آۆرده است.

روزنامه گیسنر‌آلگماینه از قول دروازه‌بان برانشوایگ افزود:بدیهی است دست از کار و تلاش برنخواهیم داشت. از شوک ناشی از این ضربه مهلک هر چه سریع‌تر باید خارج شویم.باید در هر بازی با تمام وجود تمرکز کنیم و عرصه را برحریف تنگ کنیم. در غیر این صورت بازهم دسته دومی خواهیم شد. در همین بازی مقابل هامبورگ که تیم رده هفدهم جدول است، باید شخصیت تاثیرگذار تیمی را کسب کنیم. باید در این بازی حتما با تمام وجود برنده شویم.

بابت حضور در جام جهانی فوق‌العاده خوشحالم.می‌خواهیم حریفی سرسخت و عذاب‌آور برای رقبا در جام جهانی باشیم و کار را برای مدعیان دشوار کنیم. چه کسی از آینده خبر دارد.شاید اوضاع و احوال طوری جور شود تا غیر ممکن ممکن شود

جام جهانی ، دغدغه دنیل

گزارشگر این نشریه در ادامه عنوان می‌کند داوری تلاش می‌کند تا در بازی بعدی دنیل داوری همچنان با تمرکز بالا ظاهر شود. به خصوص که اکنون برای او بحث حضور در تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 نیز مطرح است.

او در این مورد گفته است: بابت حضور در جام جهانی فوق‌العاده خوشحالم.می‌خواهیم حریفی سرسخت و عذاب‌آور برای رقبا در جام جهانی باشیم و کار را برای مدعیان دشوار کنیم. چه کسی از آینده خبر دارد.شاید اوضاع و احوال طوری جور شود تا غیر ممکن ممکن شود.

ستاره‌ای که هندبالیست و مهاجم فوتبال بود

روزنامه آلمانی در پایان گزارش خود نگاهی هم به گذشته داوری و زمانی که این دروازه‌بان یک متر و 92 سانتی‌متری فعالیتی غیرفوتبالی نیز داشته،‌انداخته است .تا چهاردهمین سال زندگی، او که الگوی درواز‌ه‌بانی‌اش «ینس لمان» دروازه‌بان آلمان در جام جهانی 2006 بود،  در دروازه نمی ایستاد به عنوان مهاجم بازی می کرد.وی اظهار داشت: همزمان در بازی هندبال به عنوان دروازه‌بان نیز بازی می‌کردم. وقتی تصمیم قطعی گرفتم، در فوتبال به کار ادامه دهم، کم کم به تحقق این رویا که دروازه‌بان شوم، پرداختم. تصمیمی که به بطور قطع درست بود.

بخش ورزشی تبیان


منبع: روزنامه گیسنر‌آلگماینه