تبیان، دستیار زندگی
بلیچر ریپورت نام علیرضا جهانبخش را در بین پدیده‌های جام جهانی 2014 برزیل قرار داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جهانبخش در کنار نیمار،گوتسه و ایسکو


"بلیچر ریپورت" نام علیرضا جهانبخش را در بین پدیده‌های جام جهانی 2014 برزیل قرار داد.

جهانبخش

جام جهانی 2014 برزیل 121 روز دیگر آغاز می شود و تیم ملی فوتبال ایران در گروه F مسابقات با آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگوین همگروه است و در اولین دیدار باید در ورزشگاه "کوریتیبا" به دیدار نیجریه برود.

سایت "بلیچر ریپورت" در گزارشی درباره 32 تیم راه یافته به جام جهانی 2014 برزیل به معرفی 32 پدیده این مسابقات پرداخت که از تیم ملی ایران نیز علیرضا جهانبخش به عنوان "پدیده تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 برزیل" معرفی شده است.

* علیرضا جهانبخش

سن: 20 سال

باشگاه : نایمخن

بازی ملی: سه بازی

گل ملی: یک گل

علیرضا جهانبخش، هافبک راست باشگاه نایمخن از زمانی که توانسته به لیگ هلند ترانسفر شود، طی 16 بازی برای این تیم در لیگ چهار گل را به ثمر رسانده است. او یکی از معدود بازیکنان ایرانی است که توانسته راه ورود به اروپا را پیدا کند و قطعا با تجربه ای بیشتر می‌تواند به یکی از ارزشمند ترین بازیکنان تیم ملی ایران شود. او در تیم ملی زیر 20 و 23 سال ایران نیز عملکرد خوب خوش را نشان داده است.  کارلوس کی‌روش نیز بارها به تمجید از علیرضا جهانبخش پرداخته است و او را به تیم ملی ایران دعوت کرده است.  جهانبخش در بازی با تایلند که با نتیجه‌ سه بر صفر به پایان رسید، برای ایران اولین گل ملی‌اش را به ثمر رساند.

علیرضا جهانبخش، هافبک راست باشگاه نایمخن از زمانی که توانسته به لیگ هلند ترانسفر شود، طی 16 بازی برای این تیم در لیگ چهار گل را به ثمر رسانده است

"بلیچر ریپورت" همچنین 31 "پدیده دیگر در جام جهانی 2014 برزیل " را نیز به ترتیب زیر معرفی کرده است.

نیمار (برزیل)، آلن هلیلوویچ (کرواسی)، آلونسو اسکوبوزا (مکزیک)، فابریس اولینگا (کامرون)، ایسکو‌ (اسپانیا)، ممفیس دیپای (هلند)، آنجلو هنریکز (شیلی)، تام راجیک (استرالیا)، خوآن کوئینترو (کلمبیا)، کاستاس فورتونیس (یونان)، عبدل رزاق (ساحل عاج) ، یویا اوساکو (ژاپن) ، ژوزه خیمنز (اروگوئه)، جوئل کمپل (کاستاریکا)، راس بارکلی (انگلیس)، استفان الشعروای (ایتالیا)، گرانیت خاکا (سوئیس)، مارلون ده خسوس (اکوادور) ، پائول پوگبا (فرانسه) ، اندی ناجار (هندوراس)، اریک لامه‌لا (آرژانتین)، ازت هاجروویچ (بوسنی و هرزگوین)، اوگنی اونازی (نیجریه)، ماریو گوتسه( آلمان)، نلسون اولیویرا (پرتغال)، کریستین آتسو (غنا)، خوآن آگودلو (آمریکا)، روملو لوکاکو (بلژیک)، ایشاک بلفودیل (الجزایر)، آلساندر کوکوری (روسیه) و سون هیونگ مین (کره جنوبی).

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت "بلیچر ریپورت"