تبیان، دستیار زندگی
ورزشکاران و پیشکسوتان و مسئولان ورزشی هم دوشادوش مردم در صحنه حضور داشتند تا در این حماسه بزرگ مردمی قطره‌ای از این دریای بیکران باشند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حماسه میلیونی مردم در جشن انقلاب


ورزشکاران و پیشکسوتان و مسئولان ورزشی هم دوشادوش مردم در صحنه حضور داشتند تا در این حماسه بزرگ مردمی قطره‌ای از این دریای بیکران باشند.

22بهمن

ایران اسلامی در روز 22بهمن رنگ و بوی دیگری داشت، بوی وحدت، اقتدار، همبستگی. برای راهپیمایی 22 بهمن همه آمده بودند با هر سلیقه‌ و هر جناحی. آمده بودند تا اقتدار خود را فریاد بزنند و بگویند که ایران همیشه سرافراز باقی خواهند ماند. ورزشکاران و پیشکسوتان و مسئولان ورزشی هم دوشادوش مردم در صحنه حضور داشتند تا در این حماسه بزرگ مردمی قطره‌ای از این دریای بیکران باشند.

گزارشی که در ادامه می آید گزیده ای از سخنان مسوولان و ورزشکاران در جشن بزرگ همبستگی ملت ایران است.

*محمود گودرزی، وزیر ورزش در جمع خبرنگاران گفت: هر چه مردم در 22 بهمن حضور پرشورتر داشته باشند ما در مذاکرات بین‌المللی دست برتری خواهیم داشت. کسانی که ما را تهدید می‌کنند با دیدن این صحنه‌ها قدرت ما را متوجه می‌شوند.

*حجت الاسلام علیپور، دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات فوتبال گفت: شعار همیشه ما تا قیامت 'مرگ بر آمریکا' است. به عنوان یک بسیجی می‌گویم که مسئولان باید در چارچوب نظرات رهبری حرکت کنند و زیاده‌خواهی آمریکا را قبول نکنند. تیم مذاکره کننده باید با دقت و وسواس عمل کند.

* مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ فوتبال: خوشحالم که مردم این قدر خوب حضور داشتند. امروز از همه طرف و با همه گرایش‌ها آمده بودند. مردم ایران زبان تهدید را نمی‌فهمند و احترام متقابل و مذاکره را می‌پسندند.

*عزیز محمدی، رئیس اتحادیه باشگاه‌های فوتبال در راهپیمایی 22 بهمن: آمریکایی‌ها از کودتای 28 مرداد تاکنون علیه ما کار کرده‌اند. مردم ایران همیشه در صحنه هستند. در شرایطی که ایران با آمریکا مذاکره می‌کند و حسن نیت خود را نشان داده، آمریکا به دنبال منافع خودش است.

*نبی، دبیر فدراسیون فوتبال: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی بیانگر آن است که ملت همیشه برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین‌المللی آماده است. امروز مردم گزینه‌های روی میز خود را با حضور پرشور و گسترده به جهانیان نشان دادند.

*پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو در راهپیمایی 22 بهمن: 22 بهمن روزی است با ابعاد بین‌المللی که چشم جهانیان به آن خیره می‌شود. حضور میلیونی مردم نشان‌دهنده عظمت انقلاب اسلامی است. مردم غیور ایران تمامی سختی‌ها و بحران‌ها را به خاطر حفظ نظام به جان خریده‌اند.

*نبی، دبیر فدراسیون فوتبال: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی بیانگر آن است که ملت همیشه برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین‌المللی آماده است. امروز مردم گزینه‌های روی میز خود را با حضور پرشور و گسترده به جهانیان نشان دادند

*کیومرث هاشمی رئیس کمیته المپیک بیان کرد: تهدیدهای آمریکا همیشه پوچ بوده و حرف‌هایی است که سال‌ها می‌گویند و نباید به آن توجه کرد. حضور مردم پاسخی محکمی به این تهدیدها است. امشب خودشان حضور گسترده مردم در راهپیمایی را پوشش می‌دهند و پاسخ تهدیدهای خود را می‌بینند.

*یزدانی، رئیس سازمان ورزش بسیج در راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد: استکبار جهانی با بزرگ‌نمایی و سیاه‌نمایی به دنبال غارت سرمایه مردم مظلوم جهان است. امیدوارم که با اتحاد مردم پرچم ایران به دست امام زمان برسد. مردم ثابت کرده‌اند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و همواره بازنده است.

*سردار آقامیر، رئیس ورزش شهرداری گفت: نتیجه مذاکرات هرچه باشد، ملت ایران پیروز است. ما در 35 سال گذشته نیز این شرایط را تجربه کرده‌ایم و از آن عبور خواهیم کرد.

*شهنازی، دبیرکل کمیته ملی المپیک: ورزشکاران الگوهای جامعه هستند و حضورشان مایه دلگرمی مردم است. حضور میلیونی مردم در این راهپیمایی یک پشتوانه قوی برای تیم مذاکره کننده ایران در ژنو خواهد بود.

*صاحبی، دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان اعلام کرد: 22 بهمن روز وفاق ملی است و باید همیشه پشت رهبر خود بایستیم. کاظمی پور: نایب رئیس بانوان فدراسیون تیراندازی با کمان: حمایت از سیاست‌های نظام و پیشبرد در تثبیت جایگاه نظام بزرگترین هدف ما باید باشد.

بخش ورزشی تبیان


منبع: مشرق