تبیان، دستیار زندگی
جامعه ورزش به همراه ملت بزرگ ایران در راه پیمایی 22 بهمن شرکت می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جامعه ورزش آماده خلق حماسه


جامعه ورزش ایران در کنار ملت بزرگ ایران در راه پیمایی 22 بهمن شرکت می کند.


حضور گسترده اقشار مختلف مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه، تجلی پشتوانه مردمی نظام است. دکتر محمود گودرزی به همراه معاونان، مدیران و کارکنان وزارت ورزش و جوانان در کنار مردمِ همیشه در صحنه، صبحگاه 22 بهمن ماه به خیل مشتاقان می پیوند. وزارت ورزش و جوانان از تمامی روسای فدراسیون های ورزشی، مربیان، ورزشکاران و پیشکسوتان در کنار ملت ورزش دوست ایران دعوت به عمل آورد تا در این راه پیمایی باشکوه حضور به هم رسانند. ضمن اینکه غرفه این وزارتخانه در مقابل دانشگاه شریف پذیرای قدوم مهمانان خواهد بود.

دعوت کمیته ملی المپیک

راهپیمایی

کمیته ملی المپیک با صدور بیانیه ای از جامعه بزرگ ورزش کشور دعوت کرد تا با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاقی دوباره کنند. کمیته ملی المپیک با صدور بیانیه اعلام کرد: مسئولین، پیشکسوتان، مربیان، قهرمانان و المپین های ورزش کشور بار دیگر با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن با آرمانهای حضرت امام راحل بنیانگذار انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهند کرد.

در قسمت دیگری از این بیانیه تاکید شده است: این بار نیز همچون سال های گذشته مسئولین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان همراه با کلیه اقشار مختلف ورزش کشور با حضور حماسی خود در سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با آرمان های انقلای اسلامی عهد و پیمانی دوباره خواهند بست.

همچنین باشگاه های  ورزشی استقلال و پرسپولیس طی فراخوانی از همه هواداران و طرفداران خود خواستند همچون همیشه و نظیر سال های گذشته برای تجدید میثاق با آرمان های بلند امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و تجدید بیعت همیشگی و ناگسستنی با رهبر معظم انقلاب اسلامی، دوش به دوش تمام ملت بزرگ ایران در راهپیمایی دشمن شکن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کنند.

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت وزارت ورزش و کمیته المپیک