تبیان، دستیار زندگی
معرفی مختصر كتابهایی در زمینه ی موفقیت در زندگی با عناوین: فقط آرزو كن ولی به شیوه درست، مصاحبه های كاری به زبان آدمیزاد ، شما برنده اید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شما برنده اید !


معرفی مختصر كتابهایی در زمینه ی موفقیت در زندگی با عناوین: فقط آرزو كن ولی به شیوه درست، مصاحبه های كاری به زبان آدمیزاد ، شما برنده اید.

فقط آرزو کن ٬ ولی به شیوه درست

فقط آرزو کن ، ولی به شیوه درست

نویسنده: پیر فرانك

مترجم: هما احمدی

ناشر: درسا

زبان كتاب: فارسی

تعداد صفحه: 168

اندازه كتاب: رقعی - سال انتشار: 1392 - دوره چاپ: 1

کد کتاب: 106931

قیمت: 7000تومان

مروری بر كتاب

اكنون پیر فرانك این نویسنده بسیار محبوب و موفق ، دلیل برآورده شدن آرزوهایی كه به شیوه‌ی درست فرمول‌بندی می‌شوند را ارائه می‌دهد. كتاب تازه‌اش حاوی رویدادهای مستند و موثق و داستان‌های واقعی خوانندگان مشتاق و بی‌شمار آثار اوست كه فنون موفقیت پیشنهادی‌اش را به كار بسته‌اند.

وی با استفاده از این داستان‌های مهیج و در بیشتر موارد سرورانگیز ، رهنمودهایی ارزشمند ارائه می‌دهد تا علایق و خواسته‌های بزرگ نیز تحقق یابند. افزون بر این ، او نشان می‌دهد كه چگونه می‌توان از اشتباه در شیوه‌ی آرزو كردن پرهیز كرد و برای تنظیم بهترین فرمول‌بندی آرزوها ابزار كمكی در اختیارتان می‌گذارد و به پرسش‌های مطرح شده ، پاسخ می‌گوید.

مصاحبه های کاری به زبان آدمیزاد

مصاحبه های کاری به زبان آدمیزاد

نویسنده: جویس لین کندی

مترجم: لیلا رسولی

ناشر: هیرمند

زبان كتاب: فارسی

تعداد صفحه: 400

اندازه كتاب: وزیری - سال انتشار: 1392 - دوره چاپ: 1

قیمت: 17000تومان

مروری بر كتاب

ظاهر ، مهارت‌های اجرا ، اعتمادبه‌نفس ، همه ویژگی‌هایی جذاب و دست‌یافتنی هستند که کمک می‌کنند شغلی را که می‌خواهید به دست بیاورید. اگر کتاب مصاحبه‌های کاری به زبان آدمیزاد را ورقی بزنید می‌توانید این مهارت‌ها را به دست آورید. این نسخه‌ی ویرایش‌شده شامل انبوهی از مطالب به‌روزشده است و به تمامی جنبه‌هایی می‌پردازد که لازمند تا کارفرما راضی شود بگوید : شما همونی هستید که ما دنبالشیم!

ظاهر ، مهارت‌های اجرا ، اعتمادبه‌نفس ، همه ویژگی‌هایی جذاب و دست‌یافتنی هستند که کمک می‌کنند شغلی را که می‌خواهید به دست بیاورید. اگر کتاب مصاحبه‌های کاری به زبان آدمیزاد را ورقی بزنید می‌توانید این مهارت‌ها را به دست آورید.

مصاحبه‌های کاری به زبان آدمیزاد که برای همه‌ی جویندگان کار ، اعم از تازه‌کارها ، میانه‌حال‌ها ، باتجربه‌ها و کارجویان فنی و غیرفنی نوشته شده پر است از مطالب سودمندی که سنگ بنای مصاحبه‌های تحسین‌برانگیزند. از استراتژی‌ها و تکنیک‌ها گرفته تا نمونه‌ی مکالمات و نکات کارگشا در تحقیق. مصاحبه‌ی کاری چیزی در مایه‌های اجرای تئاتر روی صحنه است. اگر می‌خواهید اجرایی داشته باشید که تحسین مخاطب را برانگیزد از راهنمایی‌های ارائه‌شده در این کتاب بهره بگیرید.

در این کتاب با اصول مصاحبه آشنا می‌شوید ، از نحوه‌ی لباس پوشیدن گرفته تا نحوه‌ی پاسخگویی به سۆالات جورواجور  سۆالاتی درباره‌ی خودتان ، علاقه‌تان به شرکت مورد نظر ، تجربه ، تحصیلات و آموزش‌ها و مهارت‌هایتان ، سن‌وسالتان و سۆالاتی که نباید بپرسند ، اما به‌هرحال گاهی می‌پرسند.

شما برنده اید !

شما برنده اید

نویسنده: شیو كهرا

مترجم: فاطمه رضایی

ناشر: نسل نواندیش

زبان كتاب: فارسی

تعداد صفحه: 368

اندازه كتاب: رقعی - سال انتشار: 1392 - دوره چاپ: 1

قیمت: 15900تومان

مروری بر كتاب

برندگان عملی متفاوت انجام نمی دهند ، فقط به گونه ای متفاوت عمل می کنند.

همه ی ما دوست داریم كه برنده باشیم و نه بازنده. ولی آیا میل به برنده بودن به تنهایی كافی است؟ با این كه زندگی همواره توام با پیكار نیست، اما شاید بتوان آن را به صحنه ی بازی پیچیده ای تشبیه نمود كه پیروزی در آن ، رمز و رازی دارد ...

وقتی برنده ای مرتكب اشتباه می شود می گوید : اشتباه كردم

وقتی بازنده ای مرتكب اشتباه می شود می گوید : تقصیر من نبود.

برنده بیش از بازنده كار انجام می دهد ، و در انتها باز هم وقت دارد

بازنده همیشه آنقدر گرفتار است كه نمی تواند به كارهای ضروری به پردازد.

فرآوری: رویا فهیم

بخش كتاب و كتابخوانی تبیان


منبع: آی كتاب