تبیان، دستیار زندگی
شبکه اجتماعی تبیان، در راستای نیل به اهداف فرهنگی و اجتماعی خود، و به جهت نکوداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی و به طور خاص، دهه مبارک فجر و راهپیمایی گسترده 22 بهمن ماه، نسبت به برگزاری مسابقه‌ای با عنوان «جنبش تصویری 22 بهمن» اقدام می‌نماید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جنبش تصویری 22 بهمن (مسابقه)

كارت-بزرگداشت-22- بهمن

- دشمنان سعی می‌کنند انقلاب را از یاد مردم ببرند؛ اما دهه فجر، انقلاب را به یاد مردم می‌آورد. سعی می‌کنند امام را از یاد مردم ببرند؛ اما دهه فجر، تجسّم اراده و عظمت امام بزرگوار ماست.

- راهپیمایی بیست‌ودوم بهمن، مظهر اقتدار ملی است؛ نشان‌دهنده‌ی عزم عمومی ملت ایران است؛ مظهر همان چیزی است که هر دشمنی را در هر حد و اندازه‌ای از اقتدار نظامی و توانایی‌های تبلیغاتی و سیاسی، مرعوب می‌کند.

- راهپیمایی بیست‌ودوم بهمن، در جهان یک پدیده بی‌نظیر است؛ هیچ کشوری در هیچ مراسمی چنین اجتماعی را در شهرهای بزرگ و کوچک به خود نمی‌بیند و به یاد ندارد؛ این مخصوص شماست.

(بیاناتی از رهبر معظم انقلاب، پیرامون دهه مبارک فجر و راهپیمایی 22 بهمن)

*********

شبکه اجتماعی تبیان، در راستای نیل به اهداف فرهنگی و اجتماعی خود، و به جهت نکوداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی و به طور خاص، دهه مبارک فجر و راهپیمایی گسترده 22 بهمن ماه، نسبت به برگزاری مسابقه‌ای با عنوان «جنبش تصویری 22 بهمن» اقدام می‌نماید.

شما کاربران محترم شبکه اجتماعی تبیان می‌توانید ضمن حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ماه و ایفای نقش پررنگ در صحنه دفاع از جمهوری اسلامی ایران، تصاویر این رویداد عظیم ملی را در گوشه‌گوشه‌ی این مرز پهناور ثبت کرده و در شبکه اجتماعی تبیان، به نمایش عمومی بگذارید.

اطلاعات این مسابقه، به شرح زیر است:

موضوع مسابقه: راهپیمایی 22 بهمن ماه در سراسر کشور

زمان ارسال عکس و ثبت در شبکه اجتماعی: از 22 بهمن ماه لغایت پایان روز جمعه 26 بهمن

اعلام برندگان مسابقه: هفته اول اسفند ماه

جوایز مسابقه:

نفر اول

بن خرید از فروشگاه تبیان به مبلغ 2000,000 ریال

نفر دوم

بن خرید از فروشگاه تبیان به مبلغ 1500,000 ریال

نفر سوم

بن خرید از فروشگاه تبیان به مبلغ 1000,000 ریال

قوانین شرکت در مسابقه:

- این مسابقه، مخصوص اعضای شبکه اجتماعی تبیان است. اگر تاكنون عضو شبكه اجتماعی تبیان نبوده‌اید، از اینجا به جمع كاربران شبكه اجتماعی بپیوندید.

- شركت كنندگان این مسابقه می‌توانند تصاویر خود را به آدرس پست الکترونیکی شبکه اجتماعی تبیان ایمیل شبکه اجتماعی تبیانارسال كنند.

- شركت‌كنندگان باید عین عبارات زیر را به ترتیبی که ذکر شده است، بر روی یك برگ A4 بنویسند. آنگاه از صحنه حضور خود در راهپیمایی درحالیکه کاغذ یادشده در دستشان است، تصویربرداری کنند.

كاربرانی كه تمایل ندارند چهره آن‌ها در عكس دیده شود می‌توانند این برگه را در مقابل چهره خود نگه ‌دارند. (شهر و نام خود را جایگزین عبارات «تهران» و «رضا تهرانی» كنید)

«لبیك یا خامنه‌ای»

اینجا ایران –  تهران

من رضا تهرانی هستم.

تا آخر ایستاده‌ایم...

تصویر زیر به عنوان نمونه، ویرایش شده است:

- ارسال اثر و شرکت در مسابقه، به منزله اعلام مالکیت عکس‌هاست. در صورت اثبات خلاف این امر، عکس مورد نظر از مسابقه حذف می‌شود.

- هر کاربر می‌تواند حداکثر 5 عکس را برای شرکت در این مسابقه، انتخاب و ارسال کند.

- شرکت در این مسابقه، با استفاده از هر وسیله ثبت تصویر (دوربین عکاسی و تلفن همراه)، مجاز است.

برای اطلاع‌رسانی بهتر و بیشتر این مسابقه، این مطلب را با دوستان و همراهان خود به اشتراک بگذارید.


باشگاه كاربران تبیان  - شبكه اجتماعی