تبیان، دستیار زندگی
نتایج مسابقه وبلاگ‌نویسی مباهله توسط اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اعلام شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نتایج مسابقه وبلاگ‌نویسی مباهله اعلام شد

مسابقه وبلاگ‌نویسی مباهله

نتایج مسابقه وبلاگ‌نویسی مباهله توسط اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، نتایج مسابقه وبلاگ‌نویسی مباهله توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با انتشاربیانه‌ای، اعلام شد.

در این بیانیه آمده است: با حمد و ثنای الهی و درود و سلام بر خاتم پیامبران، حضرت محمد مصطفی(ص) و اهل بیت پاکش(ع)، هیئت داوران این دوره مسابقه وبلاگ‌نویسی مباهله، نتایج بررسی خود را پیرامون جامعه وبلاگ‌نویسان شرکت‌کننده در مسابقه اعلام می‌دارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: استقبال بی‌نظیر وبلاگ‌نویسان از این دوره مسابقه وبلاگ‌نویسی و سایر مسابقات مذهبی، نشان‌دهنده علاقه جوانان وبلاگ‌نویس به موضوعات تمام‌نشدنی حوزه دین است و به جاست مراکز تحقیقی و تبلیغی مرتبط با این موضوع، منابع و راه‌کارهای مناسب برای تقویت این جریان وبلاگ‌نویسی را تهیه و در اختیار جوانان قرار دهند تا غنای فعالیت‌های این حوزه نیز به میزانی که در شأن آن است، افزایش یابد.

براساس بررسی هیئت داوران، بیشترین استقبال جوانان، در میان مسابقات مذهبی، به ترتیب، مسابقات عکاسی و وبلاگ‌نویسی است، اما آسیب مهمی که در حین مراحل داوری نمایان بود، ضعف محتوا و کپی‌برداری توسط وبلاگ‌نویسان است. به طوری که بخش قابل توجهی از وبلاگ‌ها، به جای اتکاء به ذهن خلاق و جوان نویسندگان‌شان، از شعرها و نثرها و مقالاتی که قبلاً و به وسیله سایرین تهیه شده بود، استفاده کرده‌اند.

این نکته نشان‌دهنده آن است که وبلاگ‌نویسان جوان، با وجود علاقه به ادبیات دینی، توجه کافی به تولید خلاق و نوآورانه در این زمینه ندارند. چه‌بسا ذهن‌های جوان و کارآمدی که با اندکی تلاش و پشتکار به شکوفایی می‌رسند و آثار بدیع و درخور تحسینی ارائه خواهند کرد.

هیئت داوران مسابقه وبلاگ‌نویسی مباهله، فهرست 50 نفر از برترین وبلاگ‌ها را تهیه و اعلام کرد. همچنین هیئت داوران امیدوار است این مسابقه، حرکتی شوق‌انگیز برای ترغیب جوانان به ارائه مفاهیم مذهبی در وبلاگ‌ها بوده باشد.

برگزیدگان برای دریافت جوایز خود تا 22 بهمن فرصت دارند تا با همراه داشتن کارت ملی خود به نشانی کرمانشاه، سه راه شریعتی، اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه مراجعه کنند.

یزدان  بهرامی‌نیا، آرزو سعیدی، سارا بساینده، احمد یوسفی، سعید میرزابگیان، حامد بهمنی، علی احمدی، الهام امینی، هوشنگ امامی، فرزاد پناهی، حجت‌اله مردانی، حسین مصطفائی‌فر، حسین رضایی، سهیلا مستعلی، مهدی خوش‌وطن، فرنگیس اسمعیلی، امیر مهتران‌قدمخیر، یاسین فتحی، محمدرضا عباسی، پرستو محمدنژاد، مسعود چراغی، سحرگنجایی، روزبه پرهام، مهدی سهرابی‌نصر، میثم اشرفی و حسن مصطفائی از برگزیدگان این مسابقه وبلاگ‌نویسی به‌شمار می‌روند.

همچنین دیگر برگزیدگان این مسابقه وبلاگ‌نویسی محمدامین بیگ‌پوری، آرمان قادری، علی مردانی، مریم سلیمی‌نیا، ابراهیم محمودزاده، امین عباسی، محمد‌امین مهتران قدم‌خیر، علیرضامهدیان، ستایش توکلی، معین یزدانی، زینب مصطفایی‌فر، ناهید باقری، میعاد پورانیان، سارینا عباسی، آرش دبیری، ملیکا نجفی، محسن حمزه‌ای، لیلا رسولی، پونه بهرامیان، احسان حیدریان، فرشته فیضی، مصطفی اخلاقی، سیده‌فاطمه سادات‌حسینی و الهه مصطفایی هستند.

تنظیم: هومن بهلولی