تبیان، دستیار زندگی
در مراسم رونمایی از خودروهای شهدای هسته‌ای و تجلیل از خانواده‌های شهدای سازمان انرژی اتمی که در محل باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت برگزار شد معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی با اهدای لوح سپاس از جواد خضرایی مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس و
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تقدیر رییس سازمان انرژی اتمی ایران از مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس


در مراسم رونمایی از خودروهای شهدای هسته‌ای و تجلیل از خانواده‌های شهدای سازمان انرژی اتمی که در محل باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت برگزار شد معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی با اهدای لوح سپاس از جواد خضرایی مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت تقدیر کرد.

تقدیر رییس سازمان انرژی اتمی ایران از مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس

در این مراسم که به همت باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت و سازمان انرژی اتمی برگزار شد ضمن رونمایی از خودروهای شهدای هسته‌ای از خانواده‌های شهدای هسته‌ای و تعدادی از خانواده‌های شهدا و جانبازان سازمان انرژی اتمی تجلیل به عمل آمد.

در ابتدای این مراسم سردار خضرایی ضمن خیر مقدم به مهمانان مراسم، گزارشی از نحوه شکل گیری مراسم رونمایی از خودروهای شهدای هسته‌ای و فعالیت باغ موزه ارائه کرد.

در ادامه دکتر علی اکبر صالحی ضمن تشکر از دکتر قالیباف و ابتکار عمل مدیریت باغ موزه دفاع مقدس در به نمایش گذاشتن خودروهای شهدای هسته‌ای برای بازدیدکنندگان موزه گفت: نمادهایی که امروز رونمایی شد نمادی از استقامت است، کسانی که جان خودشان را در راه عزت اسلام و میهن عزیز ایران فدا کردند تا این ملت راه عزت و اقتدار را با سرعت پیش ببرد.

وی افزود: این افراد کسانی بودند که ستارگان آسمان شهادت ایران و علمای ایران هستند. شهید شهریاری، شهید علیمحمدی و شهید احمدی روشن و شهید قشقایی و شهید رضایی نژاد کسانی بودند که به واقع برای ما افتخار آفریدند و این درس را آموختند که توکل به خدا داشته باشید و در راه عزت مملکت از هیچ ترس و دشمنی واهمه نداشته باشید.

رییس سازمان انرژی اتمی با یادآوری دستاوردهای جمهوری اسلامی در زمینه‌های گوناگون علمی و فناوری در 35 سال اخیر گفت: طرف مقابل از آن می‌ترسد که جمهوری اسلامی به یک الگو تبدیل شود

دکتر صالحی در ادامه اظهار داشت: طرف مقابل در جهت منافع منطقه و جهان، از سر عقلانیت با ما روبرو شود و از این فرصت طلایی پیش آمده استفاده کند.

وی گفت: در مذاکرات صورت گرفته چیزی را از دست نداده‌ایم و نخواهیم داد.

صالحی خطاب به دشمنان ایران گفت: ماجراجویی سیاسی و اشتباه نکنید؛ جمهوری اسلامی ایران کاملا هوشیار، منسجم و هدفمند است.

تقدیر رییس سازمان انرژی اتمی ایران از مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس

رییس سازمان انرژی اتمی با یادآوری دستاوردهای جمهوری اسلامی در زمینه‌های گوناگون علمی و فناوری در 35 سال اخیر گفت: طرف مقابل از آن می‌ترسد که جمهوری اسلامی به یک الگو تبدیل شود.

صالحی با انتقاد از کسانی که می‌گویند در داد و ستد دیپلماتیک ایران و گروه 5+1، کشورمان همه چیز را از دست داده است، گفت: این طور نیست و هیچ چیز متوقف نشده است.

در پایان این مراسم با حضور دکتر صالحی، دکتر سلطانیه، دکتر کمالوندی معاون و سخنگوی سازمان انرژی اتمی، دکتر ایازی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و سردار خضرایی از خانواده‌های شهدای هسته‌ای و همچنین خانواده‌های شهدا و جانبازان سازمان انرژی اتمی تجلیل شد.

بخش فرهنگ پایداری تبیان


منبع: روابط عمومی باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت