تبیان، دستیار زندگی
به باور رسانه‌های آرژانتین به خاطر مشکلات مالی که برای تیم ملی ایران بوجود آمده، احتمال ترک کارلوس کی‌روش از کادر فنی تیم ملی ‌وجود دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اینتراسیگنت:تیم ایران بحران زده است


به باور رسانه‌های آرژانتین به خاطر مشکلات مالی که برای تیم ملی ایران بوجود آمده، احتمال ترک کارلوس کی‌روش از کادر فنی تیم ملی ‌وجود دارد.
به گزارش خبرگزاری فارس آرژانتینی‌ها با توجه به قدرتمندی تیم ملی فوتبال‌ خود و مدعی‌بودن، برای آنکه در رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل، بختی جدی برای کسب مقام نخست باشند، به تمام امور رقبا دقت کافی مبذول کرده‌اند.

کی روش

در این راستا رسانه‌های خبری این کشور آمریکای‌لاتین، تمام امور تیم‌های همگروهی آلبی‌سلسته (آرژانتین) را به دقت زیر نظر دارند و در مورد ایران، بوسنی‌هرزگوین و نیجریه به خوانندگان خود پیوسته خبر می‌دهند.

روزنامه ال‌اینتراسیگنت گزارشی از آخرین وضعیت تیم ملی ایران به خاطر مسائلی که مرتبط با «کارلوس کی‌روش»‌ بوده، منتشرکرده است.

این روزنامه در گزارش خود نوشته «تیم ملی» (ایران) حریف آرژانتینی‌ها با مشکلاتی دست به گریبان است.

در ابتدا عنوان شده بروز مشکلات اقتصادی باعث شده در برگزاری برنامه‌های اردویی و دیدارهای دوستانه ایران مشکلات عمده‌ای ایجاد شود و از سوی دیگر کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی ایران نیز هشدار داده که صبر و حوصله‌اش حدی دارد.

بحران بزرگ ایران

گزارشگر این روزنامه ابتدا بحث مشکلات اقتصادی را پیش کشیده و از آن به عنوان «بحران بزرگ در تیم رقیب آرژانتین» نام برده است.

این نشریه نوشته است ایران خودش را در بحران اقتصادی سنگینی درگیر می‌بیند که بدیهی است روی روند آماده‌سازی این تیم برای مسابقات جام جهانی تاثیر می‌گذارد.

در ادامه این گزارش عنوان می‌شود با توجه به مشکلات مالی، فدراسیون فوتبال ایران کوشیده فضا را به سوی بهبود پیش برده و تمرکز را به تیم ملی و مسئولانش که اردوی آماده‌سازی آفریقای‌جنوبی خود را لغو کنند، بازگرداند

تلاش‌های فدراسیون فوتبال

در ادامه این گزارش عنوان می‌شود با توجه به مشکلات مالی، فدراسیون فوتبال ایران کوشیده فضا را به سوی بهبود پیش برده و تمرکز را به تیم ملی و مسئولانش که اردوی آماده‌سازی آفریقای‌جنوبی خود را لغو کنند، بازگرداند.

صبر و حوصله کی‌روش

در ادامه این گزارش به واکنش کی‌روش اشاره شده و این که او پس از مشکلات عدیده‌ای که در راه آماده‌سازی برایش به وجود آمده، عنوان کرد: صبر و حوصله‌ام حدی دارد.

گزارشگر این نشریه از همین جمله برداشت کرده امکان خروج کی‌روش از کادر فنی ایران وجود دارد. به خصوص که از لیگ برتر انگلیس که سال‌ها سابقه کار در تیم منچستریونایتد داشت، با پیشنهادهایی مواجه است.

بخش ورزشی تبیان

منبع: فارس