تبیان، دستیار زندگی
به گزارش خبرگزاری تبیان نمایشگاه توانمندی‌ها، دستاوردها و فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با عنوان «فجر سی و پنجم» با حضور مدیران حوزوی در تهران افتتاح شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نمایشگاه «فجر سی و پنجم» در تهران افتتاح شد


به گزارش تبیان نمایشگاه توانمندی‌ها، دستاوردها و فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با عنوان «فجر سی و پنجم» با حضور مدیران حوزوی در تهران افتتاح شد.

نمایشگاه تبلیغات اسلامی

نمایشگاه توانمندی‌ها، دستاوردها و فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با عنوان «فجر سی و پنجم» با حضور مدیران حوزوی از تاریخ 15 تا 22 بهمن‌ماه از ساعت 10 الی 19 در تهران افتتاح شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجمال‌الدین میررفیع‌تبار، مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی در این مراسم با تبریک فرا رسیدن دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر ایام الهی است که عزم ملت ایران اسلامی را در پاسداری، پایداری و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی استوارتر می‌کند.

وی دهه فجر را مرهون تلاش امام راحل برای تحقق یافتن انقلاب اسلامی و گسترش آن دانست و خاطرنشان کرد: دفتر تبلیغات اسلامی به‌عنوان یک نهاد فرهنگی و حوزوی که از دستاوردهای انقلاب اسلامی است آثار و محصولات ارزشمندی را تولید کرده که باید در معرفی آن بیش از پیش تلاش کنیم.

مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی برگزاری نمایشگاه فجر سی و پنجم را فرصت مناسبی برای آشنایی جامعه با این مجموعه بزرگ فرهنگی حوزوی دانست.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شیخ‌‌الاسلامی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی تهران با گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر عنوان کرد: دفتر تبلیغات اسلامی مولود جمهوری اسلامی ایران است که از روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی آغاز به کار کرد.

وی گفت: در این مدت فعالیت‌ها و تولیدات این نهاد انقلابی به صورت مناسب در تهران معرفی نشده است که نمایندگی این دفتر باید در کنار وظایف خود این مجموعه را در پایتخت معرفی کند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی تهران تصریح کرد: این نمایشگاه نخستین گام در رسیدن به این هدف است و در آینده نمایشگاه‌های مشابهی برگزار خواهد شد.

برای دیدن تصاویر این نمایشگاه اینجا کلیک کنید.

بخش حوزه تبیان