تبیان، دستیار زندگی
مدافع تیم بارسلونا با اعلام اینکه پپ گواردیولا بهترین مربی او بوده، می‌گوید رونالدو شایسته کسب توپ طلا بوده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیکه: خوشحالم رونالدو توپ طلا را برد


مدافع تیم بارسلونا با اعلام اینکه پپ گواردیولا بهترین مربی او بوده، می‌گوید رونالدو شایسته کسب توپ طلا بوده است.


رونالدو مهاجم پرتغالی رئال مادرید موفق شد در سال 2013 به چهار سال سلطه لیونل مسی پایان دهد و به عنوان مرد سال فوتبال جهان انتخاب شود.

خرارد پیکه مدافع بارسلونا درباره انتخاب کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی تیم رقیب که موفق شد ارزشمندترین جایزه انفرادی فوتبال جهان را در سال 2013 کسب کند، گفت: انتخاب رونالدو باعث شگفتی‌خیلی‌ها شد که رونالدو را نمی‌شناسند اما من از انتخاب رونالدو شگفت‌زده نشدم. به نظرم رونالدو شایسته دریافت توپ طلای فوتبال بود. او بازیکن بزرگی است که در سال 2013 موفق شد عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد. رونالدو همیشه سعی می‌کند که پیشرفت کند و بتواند کارهای خارق العاده در زمین مسابقه انجام دهد به همین خاطر خوب بود که او مزد زحمات خودش را بگیرد . رونالدو خیلی برای کسب توپ طلا زحمت کشید و بالاخره به چیزی که مستحق آن بود، رسید. من همیشه بازی‌های رونالدو را ستایش کردم و رابطه خوبی با او داشتم. البته مدت‌هاست که با او حرف نزدم، زیرا شماره همراهم را هر چند یک بار عوض می‌کنم، درست مانند او. رونالدو پسر خوبی است که در چند وقت اخیر پیشرفت زیادی کرده است. زمانی که به منچستریونایتد آمدم او خیلی به من کمک کرد تا در این تیم جا بیفتم.

پیکه

مدافع بارسلونا در ادامه به تمجید از پپ گوآردیولا ، سرمربی سابق تیم خود پرداخت و گفت: گوآردیولا مربی درجه یکی است. در تیم بارسلونا تلاش زیادی کرد و تیم متفاوتی ساخته بود. گوآردیولا کسی است که فوتبال را خوب می‌فهمد. پپ فوتبال را خیلی خوب می‌فهمد و زیر نظر او توانستم خوب پیشرفت کنم. هیچ وقت دورانی که زیر نظر او توانستم فوتبال بازی کنم را فراموش نمی‌کنم. او برای بارسلونا خیلی تلاش کرد و 24 ساعته خودش را وقف باشگاه کرد.

پیکه ادامه داد: رفتن گوآردیولا از بارسلونا یک مساله شخصی بود درست مانند اتفاقی که برای ساندرو روسل رخ داد.  بارسلونا این هفته‌ با شکست چهار بر دو برابر والنسیا صدر جدول لیگا را از دست داد و این هفته‌ در هفته‌ بیست و سوم مهمان سویا خواهد بود.

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت لالیگا