تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی بسکتبال ایران در گروه اول رقابتهای جام جهانی با تیم های اسپانیا، مصر، صربستان، برزیل و فرانسه همگروه شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بسکتبال ایران در گروه مرگ جام جهانی


تیم ملی بسکتبال ایران در گروه اول رقابتهای جام جهانی با تیم های اسپانیا، مصر، صربستان، برزیل و فرانسه همگروه شد.


قرعه کشی هفدهمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی جهان که از 8 تا 26 شهریورماه سال آینده در اسپانیا برگزار خواهد شد در شهر بارسلون اسپانیا برگزار شد که طی آن تیم ملی بسکتبال ایران در گروه اول با تیم های اسپانیا، مصر، صربستان، برزیل و فرانسه همگروه شد.

نحوه قرار گرفتن 24 تیم حاضر در 6 گروه به شرح زیر است:

گروه A: اسپانیا، مصر، ایران، صربستان، برزیل، فرانسه

گروه B: آرژانتین، سنگال، فیلیپین، کرواسی، پورتوریکو، یونان

گروه C: آمریکا، فنلاند، نیوزلند، اوکراین، جمهوری دومنیکن، ترکیه

گروه D: لیتوانی، آنگولا، کروه جنوبی، اسلوونی، مکزیک، استرالیا

سرمربی اسپانیا: در گروه سختی قرار گرفتیم

بسکتبال

سرمربی تیم ملی بسکتبال اسپانیا گفت: در گروهی قرار گرفتیم که همه تیم‌ها مانند قهرمان هستند و می‌خواهند به مراحل بالاتر صعود کنند. خوان آنتونیو اورنگا پس از هم‌گروهی با تیم ملی بسکتبال ایران در جام جهانی 2014 اظهار داشت: در گروه سختی قرار گرفتیم. همه تیم‌ها مانند یک قهرمان هستند و می‌خواهند به مراحل بالاتر صعود کنند. از هر گروه 4 تیم به مرحله بعد صعود می‌کنند. ما باید خیلی سخت خودمان را برای این مسابقات که میزبان آن هم هستیم آماده کنیم. وی ادامه داد: باید با قدرت و آمادگی بیشتری مقابل تیم‌های فرانسه، برزیل و صربستان قرار بگیریم تا در مرحله بعد کار ساده‌تری داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال اسپانیا تاکید کرد: می‌دانیم که راهمان خیلی سخت است. بر روی هر بازی تمرکز می کنیم تا برنده شویم. من در زمان بازیگری‌ام شانس این را داشتم که در المپیک و مسابقات قهرمانی اروپا بازی کنم و به خوبی از حساسیت رقابت‌هایی مانند جام جهانی مطلع‌ هستم.اورنگا که کشورش میزبان جام جهانی 2014 است با اشاره به حضور تماشاگرانشان در مسابقات عنوان کرد: ما شانس این را داریم که جلوی تماشاگران خودمان بازی کنیم. حمایتی که آنها می‌کنند برای ما بسیار مهم است و می‌توانیم مقابل حریفان به برتری برسیم.

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت فیبا