تبیان، دستیار زندگی
به همت اداره کل آموزش و پژوهش سیما، نشست نقد و بررسی سریال آوای باران محصول گروه اجتماعی شبکه سه سیما در فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آوای باران به فرهنگ سرای اندیشه می رود


به همت اداره کل آموزش و پژوهش سیما، نشست نقد و بررسی سریال آوای باران محصول گروه اجتماعی شبکه سه سیما در فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد.

نشست نقد و بررسی

این مجموعه در 40 قسمت 45 دقیقه‌ای نمایشی است پیرامون زندگی مردی به نام طاها ریاحی که تاجر داروست که با بروز اتفاقاتی دگرگون شده و سرنوشت عجیبی برای او و دخترش رقم می خورد. او پس از سالها و بازگشت به ایران به دنبال دختر گمشده خود می گردد. نقش اصلی این سریال را آزاده زارعی ایفا می کند.

آزاده زارعی پیش از این در فیلم «آمین خواهیم گفت» به‌کارگردانی سامان سالور بازی کرده است. نقش‌های اصلی دیگر این سریال را ثریا قاسمی (مادربزرگ)، حمیدرضا پگاه (طاها پدر باران)، سام درخشانی (نادر و خواهرزاده طاها)، الهام چرخنده (زیور)، مهران احمدی (شکیب)، سپیده خداوردی (مرضیه خواهر مرتضی)، امیر دژاکام (مرتضی)، سیاوش خیرابی (فرید)، مبیناسادات آتشی (کودکی باران) و مهران رنجبر (کیانوش) بازی می‌کنند. تهیه کننده این اثر سید محمد هاشمی اصل و کارگردان حسین سهیلی زاده است . نویسندگان مجموعه نیز سعید جلالی و علیرضا کاظمی پور می باشند . شایان ذکر است این نشست روز سه شنبه پانزده بهمن ماه 92 از ساعت 10:30 الی 12:30 در فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد.

بخش سینما و تلویزیون تبیان