تبیان، دستیار زندگی
به منظور توسعه و ترویج کاربرد ابزار آموزشی در پایه های مختلف و آگاهی به معلمان و دست اندرکاران آموزشی، شرکت دایا سیستم (نماینده انحصاری ماشین حساب کاسیو در ایران) تصمیم دارد با برگزاری نشست های تخصصی و آموزشی زمینه گسترش ایده های مفید آموزشی را فراهم سازد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولین نشست تخصصی استفاده از ماشین حساب در آموزش ریاضی

فرهیخته گرامی

با احترام، چنانچه استحضار دارید ابزارهای دیجیتالی در آموزش به طور گسترده استفاده می گردد و در آموزش ریاضی نیز ماشین حساب به عنوان ابزار آموزشی در سطوح مختلف به کار می رود. جای بسی خوشوقتی است که در برنامه جدید آموزش ریاضی و کتاب های درسی نیز این رویکرد جای خود را بازکرده و حتی مجوز استفاده از ماشین حساب در آزمون ها نیز صادر گردیده است.

به منظور توسعه و ترویج کاربرد ابزار آموزشی در پایه های مختلف و آگاهی بخشی به معلمان محترم و دست اندرکاران آموزشی، شرکت دایا سیستم (نماینده انحصاری ماشین حساب کاسیو در ایران) تصمیم دارد با برگزاری نشست های تخصصی و آموزشی زمینه بسط و گسترش ایده های مفید آموزشی را فراهم سازد.

در همین راستا با دعوت از اساتید برجسته داخلی و بین المللی ( پروفسور Barry Kissan  از کشور استرالیا و مدیران ارشد شرکت کاسیو ژاپن و آقای خسرو داودی مولف کتاب های درس ریاضی ) اولین نشست تخصصی استفاده از ماشین حساب در آموزش ریاضی را در مورخ 19/11/92 از ساعت 14 الی 18 در محل مجموعه فرهنگی تلاش برگزار می نماید و در پایان هدیه ای به عنوان یادبود تقدیم شرکت کنندگان می گردد.

اولین نشست تخصصی استفاده از ماشین حساب در آموزش ریاضی را در

مورخ  19/11/92 از ساعت 14 الی 18 در محل مجموعه فرهنگی تلاش

برگزار می نماید و در پایان هدیه ای به عنوان یادبود تقدیم شرکت کنندگان می گردد.

بدین وسیله از جناب عالی دعوت می گردد در این گردهمایی علمی حضور به هم رسانید.

لذا  خواهشمند است جهت اعلام حضور خود در این گردهمایی تا مورخ 15/11/92 با شماره تلفن های ذیل تماس گرفته و ثبت نام نمایید.

شماره تلفن : 25931105

26112778 و 26114845 داخلی 4 شرکت دایا سیستم


مرکز یادگیری سایت تبیان