تبیان، دستیار زندگی
همزمان با آغاز دهه فجر در سی و پنجمین سالروز انقلاب اسلامی سرور اختصاصی بازی آنلاین عصر پادشاهان تبیان آغاز به کار می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آغاز به کار  سرور اختصاصی بازی آنلاین عصر پادشاهان تبیان

بازی آنلاین عصر پادشاهان

همزمان با آغاز دهه فجر در سی و پنجمین سالروز انقلاب اسلامی سرور اختصاصی بازی آنلاین عصر پادشاهان تبیان آغاز به کار می کند.

به گزارش روابط عمومی، علاقه مندان به این بازی می توانند در سایت kingsera.tebyangame.com  ثبت نام کرده و عصر پادشاهان را با سرعت بیشتر بازی کنند. همچنین به برندگان این بازی  جوایز ارزنده ای تقدیم می گردد.

عصر پادشاهان یک بازی ایرانی تحت وب است. برای بازی کردن نیاز به نصب برنامه خاصی روی کامپیوتر شما نمی باشد و کافی است یک اکانت کاربری برای خود در بازی ایجاد نمایید و به عنوان یک پادشاه جوان هیجان یک دنیای پر مخاطره و اسرار آمیز را تجربه نمایید. این بازی رایگان و در سبک تاریخی-نظامی، بر اساس یک داستان تخیلی تاریخی تولید شده‌ است. در این بازی شما به عنوان یک پادشاه شجاع تلاش می کنید با ایجاد امپراتوری قدرتمند و ارتشی عظیم به مبارزه با شیاطین برخیزید و در این میان جنگ‌هایی بزرگ شکل خواهد گرفت و دلاوران و قهرمانانی همچون شما با شکست شیاطین نام خود را در کتیبه جاودان قهرمانان ثبت کرده و به جوایز نقدی هر دوره از بازی دست می‌یابند.

لازم به ذکر است که این سرور ویژه از ساعت 12 امشب (شنبه 12/11/92 ) آغاز به کار می کند.

تنظیم: هومن بهلولی