تبیان، دستیار زندگی
شب گذشته لوتار ماتیوس بازیکن اسطوره‌ای فوتبال آلمان به همراه علی دایی پرافتخارترین بازیکن فوتبال ایران در برنامه ورزش از نگاه دو حاضر شد تا در این برنامه به مرور خاطرات‌ بپردازند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حواشی جالب حضور ماتیوس در ایران


شب گذشته لوتار ماتیوس بازیکن اسطوره‌ای فوتبال آلمان به همراه علی دایی پرافتخارترین بازیکن فوتبال ایران در برنامه ورزش از نگاه دو حاضر شد تا در این برنامه به مرور خاطرات‌ بپردازند.


ماتئوس

این حضور با حاشیه های جالبی هم همراه بود که در زیر می خوانید:

- به علت اهمیت برنامه شب گذشته ورزش از نگاه دو، ماموران حراست سازمان صداوسیما نظارت بیشتری بر روی ورود و خروج افراد از محل داشته و اجازه حضور هیچ فردی بدون هماهنگی را در استودیوی برنامه ورزش از نگاه دو نمی دادند.

- ماتیوس و دایی زمانی که می خواستند از فرش قرمز تعبیه شده در استودیو عبور کنند با تشویق شدید حاضرین در پشت صحنه روبرو شدند.

- حدود 30 نفر از عوامل این برنامه و علاقمندان به این بازیکن اسطوره ای آلمان در پشت صحنه حضور داشتند که تعدادی از آن ها پیراهن هایی از بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان را به همراه خود به محل این برنامه آورده بودند که در پایان ماتیوس روی این پیراهن ها را امضا کرد.

- علی دایی شب گذشته یکی از خوش روترین افراد بود. در پایان برنامه وقتی به او دسته گلی اهدا شد با خنده گفت:«این دسته گل از آن دسته گل هایی است که به عروس خانم ها می دهند و او هم روی سر دختران جوان می اندازد!»

- محبوبیت ماتیوس در این برنامه به قدری زیاد بود که حدود 30 دقیقه بعد از برنامه ها با همه افراد حاضر در پشت صحنه این برنامه عکس هایی به یادگار گرفت.

- از آن جایی که ماتیوس بعد از برنامه ورزش از نگاه دو باید به فرودگاه می رفت تا به کشورش باز گردد بلافاصله بعد از برنامه لباس هایش را عوض کرد تا راحت تر بتواند حرکت کند!

- اطلاعات ماتیوس از تیم ملی فوتبال و شهر تهران به قدری زیاد بود که همه را متعجب کرده بود. مسئولانی که به استقبال این بازیکن اسطوره ای به فرودگاه امام (ره) رفته بودند می گفتند لوتار بعد از دیدن استیلی، باخت تیم ملی به گینه را به او متذکر شده است! او حتی وقتی به برج میلاد رفته از اطرافیانش خواسته تا او را به رستوران دوم برج میلاد ببرند!

- ماتیوس بعد از برنامه باز هم اظهار امیدواری کرد که دوباره به ایران بیاید تا تهران گردی کند. او تهران را شهری مدرن خواند و گفت که قصد دارد دوباره به کشورمان بیاید.

بخش ورزشی تبیان


منبع: فارس