تبیان، دستیار زندگی
خانه عكاسان ایران در ادامه جشنواره های گذشته كماكان تلاش دارد هفتمین جشنواره عكس ما می توانیم را با دعوت از همه هنرمندان عكاس در سراسر میهن اسلامی برگزار كند تا بسیاری از زیبایی های پنهان و آشكاری را كه به بركت انقلاب اسلامی و تلاش های بی دریغ مردم شكل گ
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فراخوان جشنواره عكس‌ما می توانیم‌


خانه عكاسان ایران در ادامه جشنواره های گذشته كماكان تلاش دارد "هفتمین جشنواره عكس ما می توانیم" را با دعوت از همه هنرمندان عكاس در سراسر میهن اسلامی برگزار كند تا بسیاری از زیبایی های پنهان و آشكاری را كه به بركت انقلاب اسلامی و تلاش های بی دریغ مردم شكل گرفته است به ثبت برساند و در قالب نمایشگاه های متعدد و از طریق رسانه ها گفتمان "ما می توانیم" را به یك فرهنگ عمومی تبدیل كند.

فراخوان جشنواره عكس˝ما می توانیم˝

در خصوص موضوعات جشنواره بر كاركردهایی از سازندگی جامعه كه نمادی از پیوند اخلاق، معنویت با اراده و تلاش برای برپایی تمدن اسلامی دارد تاكید شده است.

اگرچه دربیشترموارد بناها و تأسیسات عظیم نشان از تلاش مجموعه ای وسیع از زحمات هموطنان را در بر دارد. لیكن گاهی نوآوری و تلاش به ظاهر كوچك فردی، بستری بزرگ را برای سازندگی كشور می گشاید.

همچنین عكس‌هایی مد نظر برگزار كننده است كه نشانه‌هایی از زندگی، امید، تلاش فردی و جمعی، همكاری و تعاون درپیشرفت های تكنولوژی، صنعتی و معنوی اخلاقی و مادی یا هر كدام از این موارد به گونه ای درآن متمایز باشد. این عكس‌ها با شاخصه موضوع طرح شده می تواند در حوزه های گوناگون عكاسی تهیه شده باشد.

در آیین نامه این جشنواره آمده است كه شركت همه افراد در این جشنواره آزاد است و هر شخصی می‌تواند حداكثر 10 اثر برای شركت در جشنواره ارسال كند.

در آیین نامه این جشنواره آمده است كه شركت همه افراد در این جشنواره آزاد است و هر شخصی می‌تواند حداكثر 10 اثر برای شركت در جشنواره ارسال كند.

همچنین فایل عكس ها باید با نام فامیل شركت كننده به حروف انگلیسی و شماره و ردیف 01 تا 10 نامگذاری شود.

ارسال اثر توسط عكاس و شركت در جشنواره به منزله اعلام مالكیت معنوی عكس‌ها است. در صورت اثبات خلاف این امر در هر مرحله ای، عواقب حقوقی و جزایی آن به عهده شركت كننده است.

آخرین مهلت ارسال آثار تا پایان بهمن ماه سال جاری است.

آثار توسط هیأت انتخاب محمد ستاری، رسول اولیاءزاده، علیرضا كریمی صارمی، افشین بختیار ، بیژن بنی احمد مورد داوری قرار خواهند گرفت.

مراسم افتتاحیه و اهدای جوایز به برگزیدگان این جشنواره در اسفند ماه سال جاری صورت خواهد گرفت.

علاقمندان برای شركت در این جشنواره می توانند برای ثبت نام و كسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی مركز محافل و جشنواره ها به آدرس www.artfest.ir مراجعه کنند.

بخش هنری تبیان


منبع خبر : هنرآنلاین