تبیان، دستیار زندگی
بخش سینما و تلویزیون سایت تبیان با انتشار ویژه نامه ای با عنوان «ایران هراسی هالیوود» نگاهی به سینمای سیاسی در هالیوود و پروژه اسلام هراسی و ایران ستیزی در فیلم ها و سریال های آمریکایی داشته است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ایران هراسی هالیوودی را در تبیان بخوانید

ویژه نامه ایران هراسی هالیوودی

بخش سینما و تلویزیون سایت تبیان با انتشار ویژه نامه ای با عنوان «ایران هراسی هالیوود» نگاهی به سینمای سیاسی در هالیوود و پروژه اسلام هراسی و ایران ستیزی در فیلم ها و سریال های آمریکایی داشته است.

به گزارش روابط عمومی، در این ویژه نامه مقالات مفید و خواندی بسیاری از جمله: وطن آمریکایی، مخالف کشی، از ایران بترسید، تخریب چهره ها، ایران همان است که هالیوود نشان می دهد؟، تقدیر از هوملند، امواج آمریکایی، شکایت لبنان و کدام میهن ، کدام سرزمین ؟ ، وجود دارد.

در بخشی از مقالات این ویژه نامه آمده است:«ایرانیان مسلمان طوری در این فیلم ها نشان داده می شوند که یک نیروی ذوب شده در فرهنگ القاعده باید باشد. حتی این چهره ی نامتجانس برای همه ی اعراب هم قابلیت تعمیم ندارد ،  چه رسد به این که ایرانیان در رسم و اندیشه، اساساً با اعراب تفاوت های زیادی دارند...»

ویژه نامه اینترنتی «ایران هراسی هالیوود» توسط مجتبی شاعری و مسعود عجمی تهیه شده است و طراحی گرافیکی آن را محبوبه همتی بر عهده داشته است.

علاقه مندان جهت مطالعه ویژه نامه «ایران هراسی هالیوود» می تواندد به بخش سینما و تلویزیون سایت تبیان مراجعه کنند.

تهیه و تنظیم: هومن بهلولی