تبیان، دستیار زندگی
روزنامه‌ انگلیسی دیلی میل از البسه تیم ملی ایران در جام جهانی به عنوان یکی از زیباترین البسه‌ تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها نام برد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لباس ایران، اسپانیا و آلمان زیباترین لباس‌های جام جهان


روزنامه‌ انگلیسی "دیلی میل" از البسه تیم ملی ایران در جام جهانی به عنوان یکی از زیباترین البسه‌ تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها نام برد.


لباس تیم ملی

جام جهانی 2014 برزیل 125 روز دیگر آغاز می‌شود و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها خودشان را برای حضوری قدرتمند در بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی جهان آماده می‌کنند. تاکنون اکثر تیم‌های حاضر در جام جهانی از لباس های خودشان برای این رقابت مهم رونمایی کرده‌اند که تیم ملی ایران نیز یکی از آنها بوده است.

روزنامه‌ "دیلی میل" چاپ انگلیس با معرفی تیم‌هایی که تاکنون البسه خودشان را برای جام جهانی رونمایی کرده‌اند اقدام به ارزش گذاری آنها کرد که در این میان لباس تیم ملی ایران به همراه البسه تیم‌های ملی آلمان و اسپانیا به عنوان زیباترین‌ لباس‌های جام جهانی 2014 برزیل انتخاب شد.

این روزنامه‌ درباره پیراهن جدید تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی برزیل نوشت: انتظار نداشته باشید که ایران را در مراحل پایانی جام جهانی 2014 ببینید، اما حتی اگر تیم ایران نتواند از مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل صعود کند حداقل آنها در این رقابت‌ها لباس‌های با کیفیت و خوبی خواهند پوشید.

چیزی که تیم ملی ایران را با سایر تیم‌های حاضر و جام بیستم متمایز می‌کند طرح "یوز پلنگی" است که روی آن نقش بسته است

لباس تیم ملی ایران را برای جام جهانی شرکت آلمانی ‌"آل اشپورت " فراهم کرده است و این لباس‌ها چندی پیش در هتل المپیک تهران رونمایی شد. چیزی که تیم ملی ایران را با سایر تیم‌های حاضر و جام بیستم متمایز می‌کند طرح "یوز پلنگی" است که روی آن نقش بسته است.

این طرح جلوی پیراهن تیم ملی ایران قرار دارد. از سال 1990 چنین چیزی را در جام جهانی فوتبال ندیده بودیم. با این حال این طرح، زیبا و جالب به نظر می‌رسد . حیف است که آل اشپورت در جام جهانی 2014 برزیل تنها برای ایران البسه فراهم کرده است. طرح جالب لباس‌های تیم ملی ایران در جام جهانی می‌تواند توجه خیلی ها را به خود جلب کند.

"دیلی میل" در ارزشگذاری البسه‌های تیم‌های حاضر در جام جهانی از 10 به البسه تیم‌های ملی ایران، آلمان و اسپانیا نمره 9 را داد که بالاتر از سایر تیم‌ها از جمله برزیل ، فرانسه، روسیه، مکزیک، ژاپن، کلمبیا و آرژانتین است.

بخش ورزشی تبیان


منبع: روزنامه‌ انگلیسی دیلی میل