تبیان، دستیار زندگی
شبکه یورو اسپورت در برنامه‌ای به مناسبت رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل به گفت‌و‌گو با سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌پردازد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صحبت های جالب کی روش در یورو اسپورت


شبکه یورو اسپورت در برنامه‌ای به مناسبت رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل به گفت‌و‌گو با سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌پردازد.
کی روش

شبکه یورو اسپورت در برنامه‌ای با نام «Brazil Mania» مروری دارد به رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل. در این برنامه ابتدا وسلی اشنایدر بازیکن تیم ملی فوتبال هلند در خصوص حسرتش از شکست مقابل اسپانیا در فینال رقابت‌های جام‌جهانی 2010 و باور به اینکه هلند می‌تواند این بار آن ناکامی را جبران کند و اگر چنین اعتقادی نداشت، به همراه تیم به برزیل سفر نمی‌کرد، صحبت کرده است.

سپس کارلوس کی‌روش، دستیار سابق سر الکس فرگوسن و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال پرتغال در این برنامه در خصوص تصمیمش برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل صحبت کرده است.

کی‌روش در این برنامه اظهار داشت: ایران به اندازه پرتغال شهرت ندارد و من در این تیم باید انتظارات 80 میلیون نفر ایرانی را برآورده کنم. تیم ملی فوتبال ایران این فرصت را به دست آورده تا رقابت‌های جام‌جهانی برزیل 2014 به میدان برود.

وی که در موزامبیک به دنیا آمده، ادامه داد: من در آفریقا متولد شده‌ام و بسیاری از کشورهای آفریقایی را می‌شناسم. تیم ملی نیجریه از لحاظ بدنی بسیار قدرتمند است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: آرژانتین مدعی قهرمانی است و ستارگانی مثل مسی و هیگواین دارد. این فرصتی منحصر به فرد برای ما است که مقابل آنها به میدان می‌رویم.

سپس کارلوس کی‌روش، دستیار سابق سر الکس فرگوسن و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال پرتغال در این برنامه در خصوص تصمیمش برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل صحبت کرده است

کی‌روش گفت: بازی با بوسنی شاید مهم‌ترین مسابقه ما در گروه برای رسیدن به رده دوم در گروهمان باشد. بوسنی تیمی قدرتمند با روحیه کار تیمی است.

تیم ملی فوتبال ایران چهارمین حضورش را در رقابت‌های جام‌جهانی 2014 تجربه خواهد کرد اما تاکنون نتوانسته از مرحله گروهی مسابقات صعود کند.

کی‌روش اضافه کرد: ایران کشوری است که فوتبال در خون مردم آن جریان دارد و ورزشگاه آزادی با گنجایش 100 هزار نفر برای بازی‌های ملی مملو از تماشاگر می‌شود. می‌خواهیم در برزیل نمایش خوبی داشته باشیم تا بتوانیم رضایت هواداران را به دست آوریم.

بخش ورزشی تبیان

منبع : فارس