تبیان، دستیار زندگی
مهرداد بیت‌آشور با اعلام اینکه بازی برای ایران در رده ملی برای او افتخار است می‌گوید دوست دارد مدت‌ها در تیم کانادایی وایتکپس ونکوور بماند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بیت آشور: بازی برای ایران افتخار است


مهرداد بیت‌آشور با اعلام اینکه بازی برای ایران در رده ملی برای او افتخار است می‌گوید دوست دارد مدت‌ها در تیم کانادایی وایتکپس ونکوور بماند.
مهرداد بیت‌آشور پس از توافق با مسئولان ونکوور وایتکپس تست‌های پزشکی خود را در باشگاه جدیدش پشت سر گذاشت و قراردادش را با تیم جدید خود به امضا رساند.

بیت آشور

بیت آشور پس از امصای قرارداد با تیم ونکوور وایتکپس گفت:‌ از اینکه به تیم ونکوور وایتکپس پیوستم هیجان‌زده هستم و دوست دارم هر چه سریع‌تر برای تیمم به میدان بروم. وایت‌کپس تیمی بزرگ و حرفه‌ای است که هواداران زیادی دارد و علاوه بر آن ورزشگاه خانگی بسیار زیبا و بزرگی دارد. حضور در این تیم برای من افتخار است و خوشحالم که اکنون عضوی از خانواده ونکوور وایتکپس هستم.

بیت‌آشور در ادامه گفت: با دوستانم و مربیان باشگاه مشورت زیادی کردم تا در نهایت وایت کپس را انتخاب کنم. آنها به من گفتند وایت‌کپس در مسیری درستی قرار دارد و به سرعت در حال پیشرفت است و به همین خاطر من این تیم را انتخاب کردم. آنها به من گفتند که ایرانی‌های زیادی در شهر ونکوور کانادا حضور دارند و خوشحالم که من هم به آنها پیوستم. چیزهای خوبی از این تیم و این شهر شنیدم و به همین خاطر دوست دارم مدتیها در وایت‌کپس بمانم و بی صبرانه منتظر اولین بازی تیم برابر رد‌بولز هستم.

مدافع تیم ملی ایران در ادامه گفت: چند پیشنهاد از تیم‌های اروپایی داشتم اما فکر می‌کنم تصمیم خوبی گرفتم. دوست داشتم تا فوتبالم را در وایت کپس ادامه دهم و مطمئن هستم در این تیم پیشرفت خواهم کرد.

بیت‌آشور درباره انتخاب ایران در رده ملی و احتمال بازی در جام جهانی گفت: فرصت بازی در رده ملی با ایران یک افتخار محسوب می‌شود. در حال حاضر تمرکز من روی موفقیت با تیم باشگاهی‌ام است و مطمئن هستم اگر بتوانم بازی‌های خوبی در رده باشگاهی با تیمم انجام دهم، اتفاقات خوبی برایم خواهد افتاد.

کارل روبینسون سرمربی وایت کپس نیز درباره جذب بیت‌آشور گفت:‌ مهرداد قطعا یکی از بهترین مدافعان لیگ آمریکا بوده است و حضور او کمک زیادی به پیشرفت ما می کند. او علاوه بر آنکه در پست دفاع بسیار خوب عمل می‌کند در حمله نیز به خوبی اضافه می‌شود و به همین خاطر به بازیکن مهم و تاثیرگزار در تیم ما محسوب خواهد شد. از ویژگی بارز بازی او سخت کوشی است. بیت‌آشور مدافع بسیار خوبی است که خرید مهمی برای ما محسوب خواهد شد زیرا او به خوبی به حمله اضافه می‌شود و می‌تواند گل‌های زیادی برای بازیکنان ما فراهم کند.

بیت آشور پس از امصای قرارداد با تیم ونکوور وایتکپس گفت:‌ از اینکه به تیم ونکوور وایتکپس پیوستم هیجان‌زده هستم و دوست دارم هر چه سریع‌تر برای تیمم به میدان بروم. وایت‌کپس تیمی بزرگ و حرفه‌ای است که هواداران زیادی دارد و علاوه بر آن ورزشگاه خانگی بسیار زیبا و بزرگی دارد. حضور در این تیم برای من افتخار است و خوشحالم که اکنون عضوی از خانواده ونکوور وایتکپس هستم

بیت آشور مدافع تیم ملی ایران که یکی از برترین مدافعان لیگ آمریکا محسوب می‌شد، قرار است در تیم جدید خود پیراهن شماره 15 را بپوشد.

مهرداد بیت‌آشور تا به حال سه بازی برای تیم کارلوس کی‌روش انجام داده است. با توجه به این که ایران پیش از جام جهانی بازی‌های دوستانه زیادی را انجام خواهد داد و بیت آشور هم برای این تیم یک بازیکن مهم محسوب می‌شود، ونکوور از در اختیار گذاشتن بازیکن خود نگران نیست و بیت آشور هم فرصت اثبات خود به کارلوس کی‌روش را پیش از جام جهانی 2014 دارد.

تیم کانادایی وایت کپس در لیگ حرفه‌ای آمریکا رقابت می‌دهد و به همین خاطر بیت‌آشور فرصت درخشش در لیگ آمریکا را با یک تیم کانادایی دارد. لیگ MLS آمریکا با حضور 19 تیم در دو کنفرانس شرق و غرب برگزار می‌شود که تیم وایت کپس که مهرداد بیت آشور را در اختیار دارد در کنفرانس غرب بازی‌خواهد کرد. از تیم‌های بزرگی که در کنفرانس غرب بازی خواهد کرد میتواند به لس‌آنجلس گالکسی و سن خوزه باشگاه قبلی بیت‌آشور اشاره کرد.

بخش ورزشی تبیان


منبع : ایسنا