تبیان، دستیار زندگی
امیر قلعه نویی در خصوص صحبت های کارلوس کی روش در برنامه ورزش و مردم اظهار داشت:اینگونه یک طرفه صحبت کردن درست نیست. با وجودی که دوست ندارم وسط فصل راهی یک برنامه شوم اما بر خلاف میل قلبی ام حاضرم دوشنبه شب به برنامه 90 بروم و روبروی کی روش بنشینم و با او
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فتح الله زاده و قلعه نویی پاسخ کی روش را دادند


امیر قلعه نویی در خصوص صحبت های کارلوس کی روش در برنامه ورزش و مردم اظهار داشت:اینگونه یک طرفه صحبت کردن درست نیست. با وجودی که دوست ندارم وسط فصل راهی یک برنامه شوم اما بر خلاف میل قلبی ام حاضرم دوشنبه شب به برنامه 90 بروم و روبروی کی روش بنشینم و با او صحبت کنم.


قلعه نویی

وی تاکید کرد: کی روش وقتی یک طرفه صحبت می کند همه برایش دست می زنند اما بهتر است صحبت ها دو طرفه باشد. من هم حاضرم با او مناظره کنم و در حضور مردم تمامی حرف هایمان را بزنیم.

علی فتح الله زاده در مورد اظهارات امروز کی‌روش اظهار داشت: کی‌روش در سطح من نیست که بخواهم جوابش را بدهم. من مدیرعامل یک باشگاه 30 میلیون نفری هستم و کی‌روش باید بداند که نباید در مورد مدیرعامل یک تیم محبوب این طور صحبت کند. به موقع سرمربی ما در مقام پاسخ به اظهارات کی‌روش بر می‌آید.

وی افزود: کی‌روش بداند که ما هم 30 میلیون هوادار داریم. من به عنوان مدیرعامل استقلال محبوب باید  وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهم و از تیم خودم دفاع کنم. از هیچ کسی هم در این راه هراسی ندارم. من از کار خودم دفاع می کنم. احتمالا کی‌روش ترسیده که این طور صحبت می کند. او می بیند زمین سفت است و می خواهد برای خودش شریک جرم پیدا کند. ولی به آقای کی‌روش می گویم من تا آخر ایستاده‌ام.

کی‌روش بداند که ما هم 30 میلیون هوادار داریم. من به عنوان مدیرعامل استقلال محبوب باید وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهم و از تیم خودم دفاع کنم. از هیچ کسی هم در این راه هراسی ندارم. من از کار خودم دفاع می کنم. احتمالا کی‌روش ترسیده که این طور صحبت می کند

وی در پاسخ به این سوال که به هر حال سرمربی تیم ملی هم برای آینده تیم در برزیل نگرانی دارد، گفت: ما هم نگرانی داریم. ولی در هیچ کجای دنیا سرمربیان تیم ملی از یک سال مانده اعصاب باشگاه ها را خورد نمی کنند ولی سرمربی تیم ملی ما از 6 ماه قبل اعصاب ما را به هم ریخته است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه در خصوص اینکه کی‌روش معتقد است که بازیکنان ایرانی میزان دوندگی کمی دارند و باید آنها را هم سطح بازیکنان تیم های رقیب ایران کند اظهار داشت: به آقای کی‌روش بگویید در هیچ کجای دنیا هم مدیران عامل دغدغه مالی ندارند و همه چیز برایشان مهیا است. امیر قلعه نویی خودش مربی است و سرمربی تیم ملی بوده و خواهد بود پس او جواب کی‌روش را به وقتش می دهد.

فتح الله زاده در پایان در مورد وضعیت تیموریان گفت: جلسه ای با او دارم و باید صحبت های پدرانه و پسرانه ای با هم داشته باشیم. او ایران است و در ایران ماندنی است.

بخش ورزشی تبیان


منبع: فارس