تبیان، دستیار زندگی
موسسه تبیان با بهره مندی از زیرساخت های فنی و اعتماد و اعتباری که در میان کاربران دارد پیش قدم این کار شده است و نرم افزاری را تهیه کرده که
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یک ایده جدید برای همسرگزینی

شما نظر بدهید

بارها از خطرات ازدواج های اینترنتی شنیده اید. ازدواج هایی که با عشق های ندیده و نشناخته شروع می شود، به ازدواج می رسد و در نهایت گاهی با آسیب های زیاد دو طرف را از تصمیم شان پشیمان می کند.

آشنایی های اینترنتی درست شبیه آشنایی هایی هستند که در یک فضای تاریک اتفاق می افتند و شما نمی توانید درست ویژگی های طرف مقابل تان را بشناسید. با این حال، همین فضا، دختر و پسر را در عرصه گسترده و بی حد و مرزی قرار می دهد که می توانند گزینه هایی بسیار بیشتر از فضای واقعی داشته باشند و شاید همین علت راه افتادن سایت های همسریابی باشد. سایت هایی که البته غیر اصولی و پر مشکل  هستند.

این را تا همین جا داشته باشید تا پل بزنیم به یکی از قدیمی ترین سبک های ازدواج. تا پیش از آنکه ازدواج به شکل های امروزی رایج شود، یا در فضای کار و دانشگاه به آشنایی برسد، واسطه های ازدواجی بودند که حلقه اتصال دختر و پسرهای دم بخت می شدند. واسطه هایی که هدف شان وصلت مناسب ترین ها بود و مشخصات دختر و پسرهایی را که به آنها معرفی می شدند در یک دفترچه می نوشتند تا کفو ها و مناسب ها را به هم معرفی کنند.

حالا تصور کنید امکانی فراهم شود که  سبک آشنایی سنتی به  روشی مدرن تبدیل شود . یعنی واسطه های خیر، به جای 10-12 دختر و پسر، با گزینه های زیادی به اندازه ده ها هزار جوان دم بخت رو به رو باشند و بتوانند مناسب ترین ها را به هم برسانند. فکر می کنید این شیوه بتواند موثر باشد؟ فکر می کنید این روش می تواند گرهی از مشکلات ازدواج و آشنایی جوان ها باز کند؟

موسسه تبیان با بهره مندی از زیرساخت های فنی و اعتماد و اعتباری که در میان کاربران دارد پیش قدم این کار شده است و نرم افزاری را تهیه کرده که در اختیار واسطه های معتمد، متعهد و شناخته شده و امانت دار قرار می گیرد و به عنوان بانک اطلاعات جوان های دم بخت می تواند آنها را از طریق واسطه به هم معرفی کند.

نظر شما درباره این طرح چیست؟ فکر می کنید چه مشکلاتی از ازدواج با اجرای این طرح حل شود؟ نظرات خود را در این بخش برای ما ارسال کنید. به واسطه هایی خیری که می شناسید اطلاع رسانی کنید و ایده هایتان را با ما به اشتراک بگذارید.

بخش کلوب ازدواج تبیان

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.