تبیان، دستیار زندگی
پیکر پدر شهیدان سید علی اکبر، سید ابوالفضل و سید محمد علی صدیقی در اصفهان به خاک سپرده شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پدر شهیدان صدیقی آرام گرفت


پیکر پدر شهیدان سید علی اکبر، سید ابوالفضل و سید محمد علی صدیقی در اصفهان به خاک سپرده شد.

پدر شهیدان صدیقی آرام گرفت

حجت الاسلام سید مهدی صدیقی پدر شهیدان سید علی اکبر، سید ابوالفضل و سید محمد علی روز گذشته در 90 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار فرزندان آسمانی خود پیوست.

پیکر پدر شهیدان صدیقی با حضور اقشار مختلف مردم در اصفهان تشییع و در گلستان شهدای محله رهنان، در کنار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.

شهید سید محمد علی صدیقی سال 61 در 26 سالکی در عملیات فتح‌المبین به درجه رفیع شهادت رسیدند.

شهید سید ابوالفضل صدیقی در اول فروردین سال 41 در شهر رهنان متولد شد. تحصیلات ابتدایی و راهنمایی خود را در همان جا و تحصیلات متوسطه را در اصفهان گذراند. در ایام تحصیل دانش آموزان را علیه رژیم شاه تشویق می‌نمود و با تلاش زیاد توانست انجمن اسلامی والعصر را پایه ریزی نماید. او در شهریور 59 به عنوان مسئول آموزش سپاه انتخاب شد و به چابهار عزیمت کرد و بعد از مدتی به جبههء آبادان اعزام شد و بالاخره در تاریخ 60/2/28 در ایستگاه هفت آبادان در حین انجام وظیفه بر اثر اصابت ترکش به ناحیهء گلو و گردن درسن 19 سالگی به لقاء الله پیوست.

پیکر پدر شهیدان صدیقی با حضور اقشار مختلف مردم در اصفهان تشییع و در گلستان شهدای محله رهنان، در کنار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد

پدر شهیدان صدیقی آرام گرفت

سبک‌بال عاشق، سید علی اکبر صدیقی در سال 1344 در خانواده‌ای روحانی در شهر رهنان دیده به جهان گشود. تحصیلات ابتدایی و راهنمایی خود را در شهر رهنان به انجام رساند. با شروع انقلاب به همراه دیگر برادران خود فعالیت‌ها و مبارزات انقلابی علیه رژیم طاغوت را آغاز و با پیروزی انقلاب اسلامی ضمن ادامهء تحصیل در دبیرستان در فعالیت‌های مذهبی اجتماعی و رزمی شرکت جست و حراست از دستاوردهای انقلاب را سرلوحهء امور خود قرار داد. وی همواره در امر آموزش نظامی و امور انجمن اسلامی والعصر یار و یاور برادر شهیدش سید ابوالفضل بود. پس از شهادت برادر توان ماندن را از دست داد و راهی جبهه‌های حق علیه باطل گردید. او در عملیات‌های متعدد شرکت جست و دوبار مجروح شد تا اینکه در عملیات رمضان و در سن 18 سالگی، سال 61 عاشقانه به سوی حق شتافت و تا امروز خبری از او نیست.

پدر شهیدان صدیقی آرام گرفت

فرآوری: سامیه امینی

بخش فرهنگ پایداری تبیان


منبع: خبرگزاری دفاع مقدس، سایت شهدای شهر رهنان