تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:‌ فیلم بازی را قبل از تمرین امروز دیدم و یک نیمه آن را آنالیز کردم. در این بازی 2- 3 بازیکن ما در حد خودشان ظاهر نشدند که ما روی آنها حساب ویژه‌ای باز کرده بودیم.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قلعه‌نویی: بازیکنان در ساختار دفاعی عالی بودند


امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص دربی 78 که دیروز برگزار شد، گفت: اینگونه بازی‌ها شطرنج‌گونه است. قبل از بازی گفته بودم که ما دو هدف را در بازی پیگیری می‌کنیم اول اینکه گل نخوریم و سپس گل بزنیم. خوشبختانه به یکی از هدف‌هایمان رسیدیم و گل نخوردیم و اگر به هدف دوم می‌رسیدیم خیلی بهتر بود.


قلعه نویی

قلعه‌نویی ادامه داد: فیلم بازی را قبل از تمرین امروز در رختکن دیدم و یک نیمه آن را آنالیز کردم. در این بازی 2- 3 بازیکن ما در حد خودشان ظاهر نشدند که ما روی آنها حساب ویژه‌ای باز کرده بودیم و اگر آنها هم خوب بودند شرایط بهتری به وجود می‌آمد. پرسپولیس هم موقعیت آنچنانی نداشت و بازیکنان ما در ساختار دفاعی واقعا عالی بودند.

سرمربی استقلال درباره اینکه تماشاگران معتقد بودند با مهره‌هایی که دو تیم در بازی دیروز داشتند باید بازی زیباتری را شاهد می‌شدند، افزود: من فقط فیلم یک نیمه بازی را دیدم. قبول دارم که تماشاگران در اینگونه بازی‌ها گل می‌خواهند و اگر بازی برد و باخت داشته باشد آنها راضی‌ترند. من هم قبول دارم که از بازیکنان حاضر در زمین توقع بیشتری بود. خودتان هم دیدید که ما با 3 فوروارد بازی کردیم و قبول دارم که بازی آن طور که انتظار می‌رفت از آب درنیامد اما نظم دفاعی ما در این بازی خیلی خوب بود و پرسپولیس فقط روی کاشته‌ای که خطا هم نبود روی دروازه ما موقعیت ایجاد کرد و جز آن چیز دیگری نداشت.

وی درباره اینکه آیا فکر می‌کرد 90 هزار نفر به استادیوم بیایند، افزود: من فکر می‌کردم 70 هزار نفر به استادیوم بیایند.

سرمربی تیم استقلال درباره 4 دربی اخیر که بدون گل مساوی شده، بیان داشت: خود ما دوست داشتیم که این بازی برنده داشته باشد و آمار خوبی نیست که 4 دربی بدون گل به پایان برسد. من هم این موضوع را قبول دارم و اصلا آمار خوبی نیست.

سرمربی تیم استقلال درباره 4 دربی اخیر که بدون گل مساوی شده، بیان داشت: خود ما دوست داشتیم که این بازی برنده داشته باشد و آمار خوبی نیست که 4 دربی بدون گل به پایان برسد. من هم این موضوع را قبول دارم و اصلا آمار خوبی نیست.

قلعه‌نویی در مورد اینکه استرس این بازی باعث می‌شود این دربی بدون گل به پایان برسد، تصریح کرد: اینکه بگوییم استرس نبود، دروغ است، خود شما قبل از بازی دیدید که چقدر تماشاگر به تمرین می‌آمد و همین موضوع باعث می‌شد که استرس بازی بالا برود. آنها گل می‌خواستند اما نشد.

وی در خصوص اینکه اگر این دو تیم در جام حذفی به هم برسند و حتما باید یک تیم برنده شود، اظهار داشت: بله اگر به جام حذفی هم برسیم باید یک تیم برنده شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن در جام حذفی هم اضافه کرد: فشار بازی‌ها برای ما اذیت‌کننده است اما 18 بازیکن داریم و خوشحالم که برای تغییرات دستم باز است.

وی در پایان درباره اینکه گفته می‌شود با تمام شدن دربی استرس شما هم تمام شده، افزود: نه اینگونه نیست.

حسین محمدی

بخش ورزشی تبیان