تبیان، دستیار زندگی
در آستانه برگزاری دومین دوره جام بزرگ ستارگان جهان سایت تبیان گفتگویی با عباس خزایی رییس فدراسیون تنیس كشورمان ترتیب داده كه تقدیم حضورتان می گردد . تبیان : آقای خزایی لطفاً از برگزاری جام ستارگان جهان در تهران بفرمایید ؟ ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مصاحبه با رییس فدراسیون تنیس

در آستانه برگزاری دومین دوره جام بزرگ ستارگان جهان سایت تبیان گفتگویی با عباس خزایی رییس فدراسیون تنیس كشورمان ترتیب داده كه تقدیم حضورتان می گردد .

تبیان : آقای خزایی لطفاً از برگزاری جام ستارگان جهان در تهران بفرمایید ؟

بله ، در جهت رسیدن به مرحله رشد تنیس كشور به همت هیئت تنیس استان كه زیر نظر فدراسیون فعال می باشد،قرار است دومین دوره این مسابقات كه حالت نمایشی دارد برگزار شود . این حركت كه با مشاركت فدراسیون صورت گرفته در ادامه فعالیت ها و برنامه های پایه ای و ساختاری فدراسیون است؛چرا كه ما قصد داریم با استفاده از تبلیغات و جذب نگاههای مردم كشور به تنیس در سطح ورزش قهرمانی و آموزش،تحول عظیمی ایجاد كنیم . ما در آینده جام های معتبر فیوچرز و چلنجرزرادر سطح بین المللی در تهران برگزار خواهیم كرد .

جام ستارگان هر چند كه از جایگاه خاصی در رنكینگ و ارزیابی فدراسیون جهانی برخوردار نیست، اما جزو حركات تبلیغاتی ماست .

وی در ادامه سخنانش به مدیر ورزش سایت تبیان گفت : همدلی بین هیئت ها و فدراسیون ها و قبول و تحمل یكدیگر،سبب می شود فدراسیون كه پدر هیئت است نظارت و رسیدگی بهتری انجام دهد و در مجموع كیفیت فنی و اجرایی بیشتر می شود.ورزش تنیس گامی بزرگ در جهت تحول و نواندیشی برداشته و برنامه های فراوان بسیاری برای نسل پایه ای خود یعنی نوجوانان و جوانان طراحی و تهیهشده است . برای زمین های خود در اكثر شهرهای شمالی و جنوبی ایران برنامه ریزی كرده ایم .

وی در ادامه ، روند حركتی تنیس ایران را در سطح بین المللی نیز رو به رشد و مثبت عنوان كرد و گفت : از ما و فدراسیون تنیس چندی پیش طی مراسمی در تایلند تجلیل و قدردانی شد كه این خود نشان دهندهیآغاز حركت ها و فعالیت های ساختاری و پیشرفته است .

در پایان ، وی در پاسخ به اینكه چگونه هیئت تنیس استان تهران نسبت به فعالیت سایر هیئت های استان اقدام به برگزاری چنین جام بزرگیكرده، گفت : هیئتها مؤظف هستند تمام برنامه ها و طرح های جاری خود را با فدراسیون هماهنگ كنند وهنگامی كه طرح جالب و مفید دانسته شود ما در تقویت آن مشاركت و كمك می كنیم؛به هر حال لطف همكاران و آقای خلیل پور كه در هماهنگی و جذب تبلیغات و اسپانسر كمك می كنند سبب كسب اعتبار برای این جام شده است .

وی در خاتمه ضمن اظهار امیدواری برای رشد تنیس كشور ، استفاده از تبلیغات و حمایتهای مالی بخش خصوصی و بخصوص صنایع خودرو سازی را مهم ارزیابی كرد .