تبیان، دستیار زندگی
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در آیین گشایش نخستین نمایشگاه تخصصی روابط عمومی استان فارس،برگزاری این گونه نمایشگاه ها را در ارتقای جایگاه روابط عمومی ها موثر دانست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری نمایشگاه های تخصصی در ارتقای جایگاه روابط عمومی ها موثر است

كارشناس روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان تویسركان تجلیل شد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در آیین گشایش نخستین نمایشگاه تخصصی روابط عمومی استان فارس،برگزاری این گونه نمایشگاه ها را در ارتقای جایگاه روابط عمومی ها موثر دانست.

محمد هادی ایمانیه رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بازدید از نخستین نمایشگاه تخصصی روابط عمومی فارس، اضافه کرد : اطلاع رسانی در روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نه به روز بلکه به ساعت و لحظه بوده است.

کار روابط عمومی و اطلاع رسانی در حوزه سلامت آسان نیست

دکتر ایمانیه اظهار داشت: اطلاع رسانی مرتبط با حوزه سلامت بدلیل گستردگی این حوزه در نقاط مختلف استان بسیار مشکل است ، اما انصافا همکاران ما در مدیریت روابط عمومی دانشگاه در این زمینه بسیار زحمت می کشند.

وی بیان کرد: این کارکنان برای خدمت رسانی به ساعات اداری اکتفا نکرده اند و بارها شاهد بوده ایم که روزهای تعطیل، ساعت های غیر اداری و حتی گاهی تا نیمه های شب مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه می توان به سفر وزیر سابق و همچنین وزیر فعلی بهداشت و درمان به شیراز اشاره کرد که در پایان سفر، روابط عمومی دانشگاه اخبار و اطلاعات و تصاویر طول روز را در هنگام بازگشت وزیر به صورت نشریه ای مکتوب به وی ارایه کرد که این مسئله نشان از به روز و بلکه به ساعت بودن این مدیریت دارد.

ایمانیه گفت: اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای دانشگاه از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رسانه های مختلف از جمله صداوسیما، روزنامه ها و خبرگزاری ها انجام می شود که این رسانه ها همواره همکاری مناسبی با دانشگاه داشته اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در غرفه روابط عمومی این دانشگاه در نخستین نمایشگاه تخصصی روابط عمومی فارس علاوه بر ملاقات مردمی ، به مشکلات مراجعه کنندگان در حوزه سلامت پاسخ گفت.

مدیر روابط عمومی علوم پزشکی شیراز دانشگاه در این خصوص گفت: در دومین روز نمایشگاه تخصصی روابط عمومی فارس با دعوت از رییس دانشگاه برای ملاقات مردمی و پاسخگویی به مشکلات شهروندان در حوزه سلامت ، به معرفی اهمیت رسالت روابط عمومی ها در پاسخگو بودن به مردم پرداخت.

احمد رضازاده افزود : در غرفه روابط عمومی شرایطی را فراهم نمودیم تا هریک از متقاضیان بتوانند به صورت فردی با دکتر ایمانیه ملاقات داشته باشند و سوالات و مشکلات خود را مطرح نمایند.

وی با اشاره به اینکه در این ملاقات حدود 40 نفر از مردم به بیان نظرات و مشکلات خود با رییس دانشگاه پرداختند، اظهار داشت : ما با برگزاری این ملاقات سعی کردیم به رسالت خود در راستای پاسخگو نمودن مسوولان عمل نماییم.

احمد رضازاده افزود: فعالیت در روابط عمومی نیاز به توانایی و تخصص دارد و به دلیل اهمیت موضوع، کارکنان روابط عمومی ها در انجام خدمت محدود به ساعات اداری نیستند و در طول شبانه روز فعالیت می نمایند.

وی اظهار داشت: مدیران باید دیدگاه خود را نسبت به روابط عمومی ها تغییر دهند و به طور کامل با توانمندی های روابط عمومی ها آشنا شوند تا در این صورت از این ظرفیت ارگان مربوطه به بهترین شیوه استفاده نمایند.

دکتر رضازاده همچنین بر لزوم ارتباط بیشتر روابط عمومی ها در استان تاکید کرد و این مسئله را موجب پیشرفت و بهبود وضعیت روابط عمومی ها دانست.

نماینده انجمن روابط عمومی ایران در استان فارس نیز گفت: یکی از اهداف این نمایشگاه این است که کارشناسان روابط عمومی استان ها یکدیگر را چهره به چهره ملاقات کنند و تعاملات سازنده درون بخشی بین آنان برقرار شود.

نخستین نمایشگاه تخصصی روابط عمومی فارس از 24 دی ماه در محل دایمی نخستین نمایشگاه های بین المللی فارس آغاز شده است و تا 27 دی ماه نیز پذیرای مراجعان خواهد بود.

منبع: کاوشگران روابط عمومی

تنظیم: هومن بهلولی