تبیان، دستیار زندگی
کمیته داوران فدراسیون فوتبال سعید مظفری زاده را به عنوان داور هفتاد و هشتمین دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس معرفی کرد.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مظفری‌زاده داور دیدار استقلال و پرسپولیس شد

کمیته داوران فدراسیون فوتبال سعید مظفری زاده را به عنوان داور هفتاد و هشتمین دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس معرفی کرد.

مظفری زاده

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال در هفته بیست و سوم سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ساعت 14:30 روز جمعه 27 دی ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد و سعید مظفری زاده این بازی را قضاوت خواهد کرد.

داربی حساس لیگ برتر ایران سالها با قضاوت داوران خارجی دنبال می شد که پس از سالها با حرکتی خوب این قضاوت به داوران ایرانی سپرده شده است.

متاسفانه اخیرا شاهدیم که نوع رفتار اعضای دو تیم در پایان کار و تهمت هایی که به سوی داوران روانه می شود عرصه بر این قاضیان زحمتکش سخت کرده است. امیدواریم که مسئولان امر با برخوردی قاطع جلوی این حرکت را بگیرند.

از سوی دیگر داوران ایرانی باید از فرصت موجود بهترین بهره را ببرند و با قضاوت بی نقص کاری کنند تا حرف و حدیثی باقی نماند.

این امری محرز است که حتی با جو سازی تیم بازنده در خصوص داوری اذهان عمومی از آکاهی لازم برای تمیز دادن قضاوت خوب و بد وجود دارد و داوران ایرانی نباید از این بابت دلهره ای داشته باشند. به امید موفقیت داوران ایرانی که بدون شک شکل گیری چنین اتفاقی در بالا بردن کیفیت بازی تاثیر فراوانی خواهد داشت.

بهمن اسدی

بخش ورزشی تبیان