تبیان، دستیار زندگی
محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: ظهر امروز نشست سرمربی تیم ملی فوتبال با علی کفاشیان برگزار شد که کارلوس کی روش برنامه های تیم ملی را به طور کامل ارائه کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برنامه کامل تیم ملی ایران تا جام جهانی


دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره نشست سرمربی تیم ملی فوتبال با کفاشیان به نکاتی اشاره کرد.


کیروش

به نقل از فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: ظهر امروز نشست سرمربی تیم ملی فوتبال با علی کفاشیان برگزار شد که کارلوس کی روش برنامه های تیم ملی را به طور کامل ارائه کرد.

وی افزود: کی روش در این نشست از بازدید خود از آفریقای جنوبی و اولین کمپ تیم ملی در این کشور گزارشی را ارائه کرد. بر همین اساس قرار شد تا اولین اردوی تیم ملی از 22 فروردین ماه که حدود 20 روز ادامه خواهد داشت، برگزار شود. در این کمپ دو بازی تدارکاتی نیز برای ملی پوشان پیش بینی شده است.

سرپرست تیم ملی فوتبال بزرگسالان در ادامه بیان کرد: تیم ملی 17 اردیبهشت به تهران بازخواهد گشت و پس از 4 روز استراحت از 22 اردیبهشت ماه به اروپا سفر می کند و در اتریش علاوه بر انجام تمرینات پی در پی دو بازی دوستانه برگزار می کند و 27 می (6 خرداد) به تهران برمی گردد.

قرار شد تا اولین اردوی تیم ملی از 22 فروردین ماه که حدود 20 روز ادامه خواهد داشت، برگزار شود. در این کمپ دو بازی تدارکاتی نیز برای ملی پوشان پیش بینی شده است

وی گفت: 31 می (10 خرداد) تیم ملی یک بازی دوستانه در تهران برگزار خواهد کرد و 2 ژوئن (12خردادماه) به سائوپائولو عزیمت می کند و تا پایان بازیهای ایران در رقابتهای جام جهانی در برزیل خواهد بود.

دبیر کل فدراسیون در پایان گفت: مسابقات دوستانه ای که برای تیم ملی مشخص شده، پس از قطعی شدن از سوی کی روش، نام آنها از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد. ضمن اینکه تیم ملی در 14 اسفند ماه با تیم گینه نو در تهران بازی خواهد داشت.

در این نشست علی کفاشیان-مهدی محمد نبی-کارلوس کی روش و امید جمالی حضور داشتند.

بخش ورزشی تبیان


منبع: فدراسیون فوتبال