تبیان، دستیار زندگی
بخش ارتباطات رسانه ای سایت تبیان با انتشار مقاله ای تحلیلی به بررسی تمایل رئیس جمهور ایران به رسانه های مختلف پرداخته است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نگاه روحانی به رسانه ها در قاب تبیان

روحانی

بخش ارتباطات رسانه ای سایت تبیان با انتشار مقاله ای تحلیلی به بررسی تمایل رئیس جمهور ایران به رسانه های مختلف پرداخته است.

به گزارش روابط عمومی، برخی از رسانه ها را رئیس دولت دهم تحریم کرده بود، رسانه هایی ضد احمدی نژاد! اما حسن روحانی با رسانه های ضد خود چه می کند. او چه رسانه هایی را می خواند و چه رسانه هایی را تحریم می کند.

در بخشی از متن این مقاله آمده است: «نقد نقطه محوری در تقسیم رسانه ها به عنوان حامی و غیر حامی و یک رسانه ضد دولت می باشند نقد موردی است که همه رسانه ها برای حمایت از دولت باید آن را مد نظر داشته باشند البته از جنش منصفانه و دلسوزانه.  رسانه های حامی نباید از نقد پرهیز کنند و آن را تخریب محسوب کنند  و رسانه های منتقد نباید از رویکرد حمایتی خارج شوند و دچار نقد غیر منصفانه شوند و رسانه ها و فعالیت های رسانه ای ضد دولت هم باید برای افکار عمومی بیان و روشن سازی شوند تا در آینده روند دولت را از خط اعتدال خارج نکنند و پتانسیل خدمت او را بگیرند.

آقای روحانی و تیم رسانه ای شان که کارآمد به نظر می رسند باید رویکرد رسانه های خودی و هم جناح و تعامل با رسانه های منتقد را به خوبی مدیریت کنند تا از آنها بهترین استفاده را در خدمت به مردم ببرند و از الان خط افراطی که در بدنه محتوایی و منابع انسانی رسانه های هم طیف دولت نشانه هایی از خود را نشان داده اند به خوبی هدایت و جلوگیری شود.

در دولت یازدهم رسانه ای تحریم نخواهد شد، آقای روحانی یقینا همه رسانه ها را خواهد خواند و قطعا به دنبال به ثمر نشستن تفکر اعتدال در رسانه های خودی اعم از حامی و منتقد خواهد بود.»

مقاله «روحانی چه رسانه ای را می خواند؟» توسط امیر رضوانی تهیه شده و در بخش ارتباطات تبیان در دسترس علاقه مندان می باشد.

تهیه و تنظیم: هومن بهلولی