تبیان، دستیار زندگی
بازی حساس بارسلونا و آتلتیکو مساوی به پایان رسید تا بارسا در صدر بماند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تساوی اتلتیکو و بارسا


هفته نوزدهم رقابتهای لالیگا با برگزاری چهار دیدار آغاز شد که طی آن تیم های سلتاویگو و اتلتیک بیلبائو مقابل حریفان خود به برتری رسیدند و دو دیدار دیگر به تساوی انجامید.


در مهمترین دیدار این هفته لالیگا بارسلونا و اتلتیکومادرید دو تیم اول و دوم جدول رده بندی در حضور نزدیک به 55 هزار تماشاگر ورزشگاه ویسنته کالدرون شهر مادرید به مصاف هم رفتند که در نهایت تلاش دو تیم برای باز کردن دروازه یکدیگر به نتیجه نرسید و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با این نتیجه رئال مادرید که امشب با اسپانیول دیدار می کند می تواند فاصله خود را با دو تیم صدرجدول کاهش دهد و کورس رقابتها برای قهرمانی را را جذاب تر کند.

بارسا

در این دیدار لیونل مسی که هنوز به آمادگی کامل نرسیده است بازی را از روی نیمکت آغاز کرد اما بین دو نیمه به میدان آمد ولی نتوانست 3 امتیاز این بازی حساس را به حساب بارسا واریز کند.

اتلتیکومادرید رکورد 100 درصد پیروزی های خود در ویسنته کالدرون را از دست داد.آنها پیش از این در 9 بازی که در خانه انجام داده بودند 9 پیروزی کسب کرده بودند.

در دیگر دیدارها سویا در خانه الچه به تساوی یک بر یک متوقف شد، والنسیا با نتیجه 2 بر یک مغلوب سلتاویگو شد و اتلتیک بیلبائو با نتیجه 6 بر یک آلمریا را در هم کوبید.

در ادامه این رقابتها امشب 4 دیدار دیگر برگزار می شود که برنامه آن به شرح زیر است:

ختافه – رایووایکانو

رئال بتیس – اوساسونا

اسپانیول – رئال مادرید

لوانته – مالاگا

جدول رده بندی:

1- بارسلونا 50 امتیاز (تفاضل گل 41+)

2- اتلتیکومادرید 50 امتیاز (تفاضل گل 36+)

3- رئال مادرید 44 امتیاز – یک بازی کمتر

4- اتلتیک بیلبائو 36 امتیاز

.

.

.

18- وایادولید 16 امتیاز

19- رایووایکانو 13 امتیاز – یک بازی کمتر

20- رئال بتیس 11 امتیاز – یک بازی کمتر

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت لالیگا