تبیان، دستیار زندگی
استقلال دو بازیکن کلیدی خود را در آستانه داربی از دست داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نکونام جدا شد، منتظری بازی کرد


کاپیتان تیم ملی ایران و هافبک میانی استقلال که طی روزهای گذشته اخبار ضد و نقیضی درباره جدایی‌اش از جمع آبی‌پوشان مطرح شده بود با مسئولان باشگاه الکویت به توافق رسید و قرار است امروز برای عقد قرارداد نهایی با این باشگاه راهی کویت شود.


جواد نکونام که پس از جدایی از تیم اوساسونا اسپانیا از ابتدای لیگ دوازدهم به جمع آبی‌پوشان تهرانی پیوسته بود، قبل از هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ سیزدهم با سرمربی و مسئولان باشگاه استقلال اختلاف نظر پیدا کرد تا جاییکه طرفین مصاحبه‌هایی را علیه یکدیگر انجام دادند. ضمن اینکه پس از این اتفاقات مذاکراتی به صورت حضوری و تلفنی بین نکونام و قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده انجام شد که در هیچ کدام از این مذاکرات خصوصا نشست روز شنبه بین فتح‌الله‌زاده، پورحیدری و نکونام نتیجه‌ای حاصل نشد تا هافبک میانی آبی‌پوشان از این تیم جدا شود.

نکونام

یک مقام مسئول در باشگاه استقلال ضمن تایید خبر فوق گفت: کار جدایی نکونام از استقلال انجام شده و این بازیکن فردا یکشنبه عازم کویت می‌شود تا با تیم الکویت قرارداد امضاء کند. به گفته این مقام مسئول قرارداد نکونام با تیم کویتی چهار ماهه است و این بازیکن پس از آن می‌تواند در اردوهای تیم ملی شرکت کند.

منتظری برای ام صلال بازی کرد

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال نخستین بازی رسمی اش را برای تیم قطری ام صلال انجام داد.هفته چهارم لیگ ستارگان قطر شنبه شب با برگزاری چند دیدار پیگیری شد که در یکی از این بازی ها تیم ام صلال که پژمان منتظری را در ترکیب اصلی خود داشت برابر تیم المعیذر به پیروزی 4 بر صفر دسا پیدا کرد. این اولین بازی منتظری برای تیم ام صلال بود. این تیم با این پیروزی از انتهای جدول فاصله گرفت. در یکی دیگر از دیدارهای این هفته تیم الاهلی که مجتبی جباری دیگر بازیکن ایرانی را در ترکیب خود داشت برابر تیم الغرافه تن به شکست 4 بر 5 داد.

بخش ورزشی تبیان


منبع: