تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان یکی از بزرگترین موسسات فعال در حوزه رایانش ابری، از رویداد بین المللی «کلاود تک ایران» حمایت می‌کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان حامی cloud tech

cloudtech

موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان یکی از بزرگترین موسسات فعال در حوزه رایانش ابری، از رویداد بین المللی «کلاود تک ایران» حمایت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی،این رویداد در بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

cloud tech رویدادی است که ضمن آگاهی بخشی و آینده نگاری در حوزه زیرساختهای فناوری اطلاعات و پردازش اطلاعات، به اشتراک گذاری دانش حرفه ای و ناب برای متخصصان کشور می پردازد.این رویداد شامل بخشهای سخنرانی کلیدی- کنفرانس (ارائه مقاله)- کارگاههای تخصصی- نشست های مدیریتی- نمایشگاه تخصصی- دموی محصول می باشد که در ششم وهفتم بهمن ماه در تهران برگزار خواهد شد.

موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان یکی از بزرگترین و پیشرو صنعت رایانش ابری در کشور است که همراه با جمعی از موسسات و نهادهای سایبری نظیر سازمان فناوری اطلاعات ایران،مرکز ملی توسعه و بکارگیری نرم افزارهای بومی و آزاد / متن بازهمکاری های ریاست جمهوری،شرکت ملی نفت و معاونت سرمایه های انسانی ریاست جمهوری به حمایت از این رویداد می پردازد.

محورها و موضوعات رویداد کلاودتک عبارتند از:«1- آینده رایانش ابری در جهان و ایران2/ پیشگامان رایانش ابری و بررسی مدلهای موفقیت آنها3/ استفاده از رایانش ابری در ارائه خدمات دولتی و بهبود صنعت 4/ استراتژی مهاجرت به رایانش ابری در سازمان 5/ آشنایی با انواع تکنولوژی های مجازی سازی و راه اندازی آنها6/ مدیریت فناوری ابری7/ امنیت اطلاعات در ابرها »

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رایانش ابری به اینجا مراجعه کنند.

گزارش: سمیرا حسن

تنظیم: هومن بهلولی