تبیان، دستیار زندگی
ناصر شیردل بازیکن خوش اخلاق فوتبال ایران که دوران اوج خود را با تیم برق شیراز سپری کرده از اوضاع و احوال این روزهای این تیم نگران است.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تیم های قدیمی را پاس بداریم


ناصر شیردل بازیکن خوش اخلاق فوتبال ایران که دوران اوج خود را با تیم برق شیراز سپری کرده از اوضاع و احوال این روزهای این تیم نگران است. او به خبرنگار تبیان گفت:فوتبال شیراز روزهای خوبی را سپری نمی کند و این امر برای اهالی این خطه و ما که خاطرات شیرینی با تیم برق شیراز داشته ایم باعث نگرانی است.


برق شیراز

متاسفانه در این استان مسئولان امر دلسوزی لازم راندارند و برعکس اصفهانی ها که تعداد تیم ها و کیفیت کار خود را هر روز بالاتر می برند فوتبال شیراز در سراشیبی سقوط است. به نظر من در همه ابعاد به فوتبال شیراز کم لطفی شده اما بیشتر از همه این برق شیراز بوده که دچار ضرر و زیان شده است. این تیم را بدون کارشناسی به بخش خصوصی واگذار کردند که بدون ضمانت اجرایی لازم باعث نابودی این تیم شد.

برای حل مشکل فوتبال شیراز باید ضمن سرمایه گذاری و حمایت مالی لازم از همه توانایی های این استان بهره گرفت. این اتفاقی است که در خیلی از شهرها رخ می دهد و من تعجب می کنم چرا در شیراز چنین کاری صورت نمی پذیرد. معتقدم تیم های ریشه داری چون برق و پاس قدرت نهفته ای دارند که با کمی حمایت می توانند به سطح اول فوتبال ایران برگردند.

اینکه برخی نهادهای دولتی دربرخی تیم های باشگاهی بی تماشاگر فوتبال هزینه می کنند جای تقدیر و تشکر دارد چون می توانستند این را جای دیگر خرج کنند. به نظرم ما نباید برای حل یک مشکل کاری کنیم که مشکل دیگری پدید آید. در کشورما توان زیادی وجود دارد که ما می توانیم با استفاده از آن مشکلات تیم های مثل برق را به سادگی حل کنیم.

در این راه قدیمی های تیم ها مسئولیت دارند. آنها باید قدم خیر بردارند و دور هم جمع شوند و دست به دست هم بدهند و شرایط را برای حضور حامیان مالی مساعد کنند. آنها باید فداکارانه به مصلحت تیم فکر کنند و اختلافات شخصی را کنار بگذارند تا تیم هایی مثل برق به شرایط مناسب برگردند. من خودم را در این تیم پیشکسوت نمی دانم. این تیم پیشکسوتان بزرگی دارد که می توانند برق را احیا کنند. برای حل مشکلات برق نیاز به یک اراده قوی هست. من مطلع هستم که امکانات خوبی پیرامون تیم برق وجود دارد که می تواند در راه بازگشت این تیم به روزهای خوب تاثیرگذار باشد. بدون تردید حضور تیم هایی مثل برق در اوج باعث خوشحالی همه قدیمی های این تیم خواهد شد که به این لحاظ حق این است که پیشکسوتان پا پیش بگذارند.

بهمن اسدی

بخش ورزشی تبیان