تبیان، دستیار زندگی
با دیدن این همه اسباب بازی دوست داری تا تو هم کودک بشی و از هر کدام این اسباب بازی ها برای خودت داشته باشی درست مثل حس و حال روزهای کودکی که همیشه داشتن اسباب بازی جدید برات لذت بخش و دوست داشتنی بوده.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سفری به دنیای بازی‌های رنگارنگ

نمایشگاه بازی، سرگرمی و آموزش کودک و نوجوان


با دیدن این همه اسباب بازی دوست داری تا تو هم کودک بشی و از هر کدام این اسباب بازی ها برای خودت داشته باشی درست مثل حس و حال روزهای کودکی که همیشه داشتن اسباب بازی جدید برات لذت بخش و دوست داشتنی بوده.

نمایشگاه بازی

وارد محوطه ی نمایشگاه که میشی فضایی پر از شادابی و هیجان به چشمت می خوره، فضایی که با رنگ آمیزی های جذاب و دیدنی، غرفه ها و بخش های نمایشگاه رو دیدنی تر کرده.

از پله ها که پایین میری اولین تصویری که می بینی بادکنک های رنگارنگی است که به شکل های مختلف دراومده و تو را در هر سنی که باشی می بره به دنیای کودکی. با دیدن این همه اسباب بازی دوست داری تا تو هم کودک بشی و از هر کدوم این اسباب بازی ها برای خودت داشته باشی درست مثل حس و حال روزهای کودکی که همیشه داشتن اسباب بازی جدید برات لذت بخش و دوست داشتنی بوده.

اینجا همه یه حس مشترک دارند و اون روزهای کودکی است. از کسانی که برای بازدید از نمایشگاه به همراه کوچولوهاشون آمدند تا مسئولین غرفه ها و فروشنده ها که برای جذب بیشتر بچه ها بهترین محصولات خودشان را به نمایش گذاشتند.

اول کمی با فضای کلی نمایشگاه آشنا می شم. هر بخشی از سالن به موضوع خاصی اختصاص داده شده مثل فضایی که برای آشنایی کودکان و نوجوانان با راهنمایی و رانندگی طراحی شده به اسم جاده کودک.

نمایشگاه اسباب بازی

یا کمی جلوتر غرفه مربوط به بازیافت رو می بینی که با مسابقات رنگ آمیزی و نقاشی بچه ها رو با مفهوم بازیافت و پسماند خشک و تر آشنا می کنه.

از گوشه و کنار سالن صداهای مختلفی رو می شنوی که مربوط میشه به نمایشهای عروسکی متنوعی که هر کدوم از غرفه ها با توجه به موضوع بخش خودشان برگزار کردند. مثل عروسک تپلِ غنچه که برای بچه ها نمایش اجرا می کنه.

یکی از غرفه های جالب نمایشگاه بخشی است که با عنوان آموزش باغبانی کودک و نوجوان فعالیت می کنه. تو این غرفه ابزار و وسایل کشاورزی ای رو می بینی که برای گروه سنی کودک و نوجوان طراحی شده. گلدان های کوچک تو این غرفه نشون میده که بچه ها هم می تونن با گل و گیاه آشنا بشن و کارهای قشنگی را انجام بدن.

نمایشگاه اسباب بازی

غرفه ی بازی سازان اندیشه کودک یکی دیگر از بخش های جذاب نمایشگاهه که با طراحی بازی های متنوع و متفاوت فکری و سرگرمی محصولات خودش رو برای کودک و نوجوان عرضه می کند.

اگر دوست دارید با بازی های فکری واسباب بازی های جدید و متفاوتی آشنا بشید حتما سری به این نمایشگاه بزنید.

نمایشگاه بازی، سرگرمی و آموزش کودک و نوجوان تهران تا 20 دی ماه در بوستان گفتگو برگزار می شود.

زهرا فرآورده

بخش کودک و نوجوان تبیان


مطالب مرتبط:

نقاشی‌های کودکان 26 کشور جهان به تهران رسید

با خواندن کتاب گرگ سایه ای قضاوت عجولانه نداشته باشیم

سایت مرکز اطلاع رسانی آل البیت پایگاهی برای کودکان و نوجوانان

استقبال پر شور از کاروان‌های فرهنگی جشنواره کودک

رادیو کودک، آماده‌ی راه‌‌اندازی

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.