تبیان، دستیار زندگی
اعضای تیم ملی امید ایران در کیش قلیان کشیده اند. این ادعای مالک رستوران هتل ارم است.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«قلیان‌کشی» در اردوی تیم زیر22سال


رفت و برگشت تیم ملی امید ایران به کیش پر بود از اتفاقاتی عجیب و غریب. اتفاقاتی که تا قهر و استعفای علیرضا منصوریان هم پیش رفت.این اما تنها گوشه ای از حاشیه های این تیم است. تیمی که 4 روز در کیش بوده و 2 روزش را سرمربی نداشته است در روزهای اقامت در هتل ارم کیش فاکتورهایی دارد تکان دهنده.


تیم ملی امید

مدیر هتل ارم کیش در برنامه نود مدعی شده که بازیکنان جوان فوتبال در اردوی تیم ملی 1.5 میلیون تومان قلیان کشیده اند!

مدیر رستوران هتل بزرگ ارم کیش در خصوص قلیان کشیدن اعضای تیم ملی امید دست به افشاگری های عجیبی زد. به گفته وی، برخی از ملی پوشان در ساعات پایانی شب با مراجعه به رستوران گردان، اقدام به کشیدن قلیان کردند و برخی مواقع پزشک و آنالیزور تیم نیز همراه آنها بودند.

جالب اینجاست که اعضای تیم مبلغی بیش از یک میلیون تومان بابت کشیدن قلیان و حضور در کافی شاپ رستوران بدهکار هستند و این مبلغ را پرداخت نکرده اند. قاسمی، مدیر رستوران هتل تاکید کرده که عکس و فیلم قلیان کشیدن اعضای تیم زیر 22 سال را در اختیار دارد.

عادل فردوسی‌پور در خلال مصاحبه‌اش با علیرضا منصوریان این مطالب را افشا کرد و گفت که برخی از بازیکنان تیم‌ملی زیر 22 سال در کنار کادر سرپرستی این مجموعه تنها در یک هتل در کیش چیزی حدود یک‌و‌نیم میلیون تومان قلیان کشیده‌اند!

بعد از تکذیب سفت و سخت منصوریان، فردوسی‌پور ادعا کرد فاکتور مربوط به این مخارج را در اختیار دارد. او حتی با مدیر هتل ارم کیش تماس گرفت که او تایید کرد بازیکنان تیم‌ملی چهار شب به رستوران گردون این هتل رفته‌اند و در کنار پزشک و آنالیزور تیم قلیان کشیده‌اند!

او مدعی شد چون این مخارج ربطی به اسپانسر نداشته، پرداخت نشده و فدراسیون باید این مطالبات را صاف کند. مدیر این هتل اضافه کرد که طعم تنباکوی مصرفی دوستان، انگور بوده است!

پس از چند دقیقه ای علیرضا منصوریان دوباره روی خط آمد و طی عذرخواهی قبول کرد که این اتفاق شوم افتاده است و عده ای از بازیکنان به همراه کادرفنی و دو، سه نفر از خارج اردو قلیان کشیده‌اند!

منصوریان، عنوان کرد: «من این موضوع را پیگیری کردم و متوجه شدم متاسفانه دو؛ سه بازیکن تیم جوانی کردند و مرتکب خطا شدند و این بحث صحت دارد. ما باید بیشتر مدیریت می کردیم. این اتفاقات در طبقه نهم رخ داده بود و ما اکثرا در طبقه ششم بودیم.»

فردوسی پور با طنازی های خاص خودش گفت حتما دکتر تیم طعمی را سفارش داده است که جزو موارد دوپینگ نباشد و مسئول هتل پس از آن گفت ملی پوشان طعم انگور سفارش دادند(!) وی ضمن تقبیح قلیان کشیدن بازیکنان از افشاگری مدیر رستوران گردان هتل ارم به عنوان قلیان گیت یاد کرد.

وی ادامه داد: «البته چند نفر از بیرون به مجموعه ما اضافه شده بودند و همراه با دو، سه بازیکن دست به چنین کاری زدند. استقلال و پرسپولیس و تیم ملی به جایی می روند اطرافیان زیاد دارند. من از دوستانی که برنامه 90 را نگاه کردند و زیر 18 سال بودند عذرخواهی می کنم. این قول را می دهم اگر فردی از این جمع، در کادر هم بوده اند آنها را جدا می کنیم. همه زندگی تجربه است ولی پیراهن تیم ملی ایران خطاپذیر نیست.»

منصوریان تاکید کرد: «این کارها درست نیست و فوتبالیست ملی باید خیلی چیزها را در نظر بگیرد. امیدوارم این جوان ها بدانند نماینده فوتبال کشور هستند و در آینده چنین اتفاقاتی رخ ندهد.»

فردوسی پور با طنازی های خاص خودش گفت حتما دکتر تیم طعمی را سفارش داده است که جزو موارد دوپینگ نباشد و مسئول هتل پس از آن گفت ملی پوشان طعم انگور سفارش دادند(!) وی ضمن تقبیح قلیان کشیدن بازیکنان از افشاگری مدیر رستوران گردان هتل ارم به عنوان قلیان گیت یاد کرد.

سپس گویا از هتل ارم کیش با پشت صحنه 90 تماس می گیرند و می گویند که مطالباتشان تمام و کمال پرداخت شده است و عادل با کنایه می گوید که به نوعی حق السکوت به آنها داده شده است.

به هر حال این اتفاق بسیار عجیب و جالب توجه بود و جای تاسف دارد بازیکنان جوان کشورمان در اردوی تیم ملی دست به چنین اقدامانی می زنند. هر چند که بازیکنان بزرگ و میلیاردی کشورمان را هم به راحتی می توان در سفره خانه ها پیدا کرد.

حسین محمدی

بخش ورزشی تبیان